Kwam laats onderstaande tegen op ebay.
Zou dit een leuke upgrade kunnen zijn voor onze A2?
http://www.ebay.nl/itm/New-2-5-Bi-Xenon ... 258b4191c6
Retrofit Xenon
- Audi_gekkie
Het is zeker een uitdaging om dit te doen.
Wat zijn je beweegredenen?
Met een startbod van 100 euro is het bijna 3x duurder dan gewone xenon en ook nog eens een hoop werk.
Wat zijn je beweegredenen?
Met een startbod van 100 euro is het bijna 3x duurder dan gewone xenon en ook nog eens een hoop werk.
De koplampen met warmte (verf fohn of oven) gaat je niet lukken zonder dat de koplamp vervormd. Het glas zit gekleefd met permaseal (perma van permanent?)
Een oplossing is een dremel te gebruiken of een speciaal mesje/soldeer stift in een soldeerbout te zetten. Als je ze open hebt dien je ze af te kitten met bitumen. Het is niet onmogelijk, maar bij deze vorm van verlijming niet makkelijk.
succes!
Een oplossing is een dremel te gebruiken of een speciaal mesje/soldeer stift in een soldeerbout te zetten. Als je ze open hebt dien je ze af te kitten met bitumen. Het is niet onmogelijk, maar bij deze vorm van verlijming niet makkelijk.
succes!
" Alleen wrijving geeft glans"
- Rinus
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="Xerius"]Mijn A2 is van Maart 2001. kans groot dat ik koplampen heb die nog niet gelijmd zijn.[/quote]
Wedden van wel
. De onze is uit hetzelfde bouwjaar, heeft ook gewoon verlijmde glazen.
Wedden van wel

Dat dacht ik ook. Enkel bouwjaar 2000 en dan gok ik nog de modellen van voor juli 2000. Ik vind het wel een leuke optie maar zoals ik al schreef een ^%$*# klus om de lenzen te scheiden van de behuizing. Ik had al extreme vision van philips in de altea zitten, wat een bak licht. In de A2 zitten ze nu ook.
" Alleen wrijving geeft glans"