heel af en toe foutmelding "bremsen vorn"

Projecten, modificaties en accessoires.
Plaats reactie
Desiree

06 jul 2009, 01:11 0 x

hallo

16 juni is mijn audi a2 gekeurd in DLD ...dus voor 2 jaar, 's middags was ik trotse eigenaresse...op keuringsrapport stond dat remmen kleine afwijking hadden, geen bijzonderheden verder.

Vorige week kreeg ik opeens een harde piep en een rondje met drie streepjes aan beide kanten in mijn dashboard te zien. Boekje lag thuis , omdat ik die nog aan het bestuderen was, dus wist in 1e instantie niet wat het was. Even deuren open en dicht gedaan...en daarna opnieuw gestart en weg was de melding. Thuis boekje gepakt en de melding gezocht.
"bremsen vorn ...garage"...

Maar melding kwam niet meer...vandaag tot twee keer toe weer de melding gehad.
Als ik auto daarna opnieuw start is melding weg.
Morgen maar even langs mijn eigen garage , omdat ik de dealer niet zo vertrouw..........maar mocht er wat mis zijn dan kan hij toch wel op mijn bezoekje rekenen.......

Kennen jullie deze foutmelding??

Groetjes Desiree
Peter

06 jul 2009, 11:08 0 x

Dat is waarschijnlijk je remblokslijtageindicatie (leuk voor scrabble). Of je remblokken zijn versleten, of je de slijtageindicatie werkt niet goed (gewoon af laten koppelen).
sanders

06 jul 2009, 19:33 0 x

heb ik ook gehad desiree, bij mij was het euvel dat er een stekkerblok kapot was.
heb de draden direct aan elkaar gesoldeerd en verbinding is weer perfect.

gr sander
Desiree

06 jul 2009, 23:59 0 x

remblokslijtageindicatie (leuk voor scrabble).

Is inderdaad een woord om voor scrabble te onthouden...of voor galgje ;)

Garage had vandaag geen tijd, dus morgen een afspraak .....ik zal dit woord onthouden al zal ik de duitse vertaling er van even in een woordenboek moeten opzoeken ;)

Bedankt weer voor jullie reactie...

Groetjes Desiree
Plaats reactie