Gerade bei #eBayKleinanzeigen gefunden. Wie findest du das?
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... pp_android
Zolang je het documenteert op het forum moedig ik dat alleen maar aan, maar volgens mij hebben we nog wel wat van je tegoedeekhoorntje schreef: ↑14 mar 2021, 14:54Leuke Bom op wielen... maar voor deze prijs ga ik zelf wel sleutelen.
Ombouw naar 1.4 tsi zou juist makkelijker zijn ware het niet dat het blok fysiek niet past, kwestie van kabelboom van een a2 na te bouwen aan de hand van de 1.4tsi kabelboom.Caspeer schreef: ↑15 mar 2021, 11:06Mein Gott, wat een droom komt hier voorbij![]()
Een A2 met een 1.8T, daar heb ik ooit een filmpje over gedownload en dat klonk als muziek in de oren. Jammer is alleen dat de front zo zwaar wordt, waardoor het hele punt van de wendbaarheid van de A2 teniet zou worden gedaan.
Echte probs aan degene die de ombouw heeft gedaan. Toen ik zelf in de stof dook voor deze ombouw was ik in eerste instantie erg enthousiast, maar al snel wogen de voordelen niet meer op tegen de nadelen. Mechanisch is het allemaal goed te doen, maar om alle computers weer met elkaar te laten communiceren was voor mij te vergezocht. Genoeg informatie te vinden over een swap in een oude Golf, maar die heeft geen 1001 sensors. Tel daarbij op dat je echt nergens meer bij kunt onder de motorkap, en daar bleef het dan ook bij voor mij.
Een 1.4 TSI kriebelt ook, maar dat is naast een ramp voor wat betreft computers een nog grotere uitdaging omdat ook mechanisch meer moet worden aangepast. Dan maar de 1.6 in leven houden...