passen deze velgen dit onder een a2 1.6 fsi
17 inch
7,5J breed
steek 5x100
ET-waarde: 35
velgen
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
De velgen die passen wel, de vraag is hier welke bandenmaat je erop wilt monteren!
Overigens ben ik van mening dat 17" best een grote diameter is, dat worden dan hele platte bandjes (ter compensatie) met als gevolg behoorlijk inleveren van comfort voor het visule aspect. Zou mijn keuze zeker niet zijn.
Overigens ben ik van mening dat 17" best een grote diameter is, dat worden dan hele platte bandjes (ter compensatie) met als gevolg behoorlijk inleveren van comfort voor het visule aspect. Zou mijn keuze zeker niet zijn.
-
bedankt voor de info.
maar 16 inch is beter voor het rij gemak.
maar 16 inch is beter voor het rij gemak.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Hoe dichter je de originele maat benaderd des te meer comfort blijft er over.
Hoe groter het wiel (doorsnee in inches) hoe meer je moet compenseren en dit geschied dan door de bandhoogte naar beneden bij te stellen (percentage van de breedte). B.v. 175-50 wil zeggen dat de bandbreedte 175mm is en 50% daarvan de bandhoogte is.
Hoe groter het wiel (doorsnee in inches) hoe meer je moet compenseren en dit geschied dan door de bandhoogte naar beneden bij te stellen (percentage van de breedte). B.v. 175-50 wil zeggen dat de bandbreedte 175mm is en 50% daarvan de bandhoogte is.
Probeer maar eens, bijv. op http://fcapri.homelinux.com/tyre.htm