Naafdoppen vastzetten, lipjes afgebroken
Ik heb onlangs een setje 16" Style 6-arm velgen op de kop getikt.
Helaas zijn de bevestigingspunten van de naafdoppen (aan de binnenkant) bij een aantal afgebroken.
De vorige eigenaar deed het blijkbaar met kit, maar heeft er iemand tips hoe je de doppen goed vast kan zetten?
Helaas zijn de bevestigingspunten van de naafdoppen (aan de binnenkant) bij een aantal afgebroken.
De vorige eigenaar deed het blijkbaar met kit, maar heeft er iemand tips hoe je de doppen goed vast kan zetten?
- CvP
- Motortype: (nog) geen Audi A2
€30,- per stuk??
Van die van mij zijn ook een aantal lipjes afgebroken.
Het zit nog wel, maar voor hoelang??
Ik overwoog ook een stel nieuwe te kopen maar bekijk toch eerst maar even de alternatieven.
Ik snap dat je de lipjes niet kunt herstellen maar misschien alle lipjes verwijderen en een nieuw verend binnenwerk maken welke je met lijm of kit vast kunt zetten aan de binnenkant van de kapjes.
Mooi projectje voor een 3d-printer???
Van die van mij zijn ook een aantal lipjes afgebroken.
Het zit nog wel, maar voor hoelang??
Ik overwoog ook een stel nieuwe te kopen maar bekijk toch eerst maar even de alternatieven.
Ik snap dat je de lipjes niet kunt herstellen maar misschien alle lipjes verwijderen en een nieuw verend binnenwerk maken welke je met lijm of kit vast kunt zetten aan de binnenkant van de kapjes.
Mooi projectje voor een 3d-printer???
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr nou deze zijn maar 12,99 of bedoel je die niet?
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als je wilt vinden, kun je beter op eBay zoeken - daar worden er wel een paar aangeboden, ook nieuwe (en daarvoor betaal je minstens € 30 per stuk). Ook interessant om te kijken: www.ebay-kleinanzeigen.de
A2 BBY 2003 CS - OSS
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options
A2 AUA 2001 - OSS, leer, st.verw, RNS-E, 9-sp 17", pdc, LED, alarm, kopl.spr, DRL, 6 airbags, cc
A2 ANY 2002 - cc
A2 ANY 2001 - cc, trekhk
A3 cabrio 1.8 TFSI 2010 - S-edition, trekhk
BMW i3 42kWh 2019 - full options