Spoorverbreders, Wheelspacers.

Discussie over banden en velgen
Pocoloco

29 okt 2016, 13:47 0 x

<a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/profile/4090/Sancho" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/prof ... >Sancho</a> schreef:
Met 5 of 8mm verbreed je je spoor niet heel erg., denk niet dat je het verschil gaat voelen.
Zelf rij ik zomers rond ET10 en dan nog kom je niet in de buurt van het vrachtwagen spoor ;)
Of het gaat passen., vast wel.

Maar hoe het gaat komen aanlopen aan de buitenkant door inveren (ivm grote wiel omtrek)
Jij wil het niet voelen Sancho   ;)   jij gaat voor de looks en dan weet je dit.
Sancho

29 okt 2016, 13:52 0 x

Sturen gaat prima., voelt iets 'zwaarder' dan met normale et, maar met hogere snelheden voelen de semi-slicks echt veel stabieler door krappe bochten. :) dus naar mijns inzien is het zeker ook functioneel ;)

(overigens loopt het niet aan Pocoloco ;) )
Eekastar

29 okt 2016, 13:55 0 x

pocoloco schreef:
<div>De perfecte et waarde is voor een A2 35 et , ga je daar verder dan 5 over of minder ga je dat in het rijgedrag merken. De auto wordt dan gevoeliger voor sporing . </div>
Dus... 5mm tov ET38 zou moeten kunnen :)
Blijft m'n vraag: Hoe zit het met de centrering?
Pocoloco

29 okt 2016, 13:56 0 x

Sancho schreef:
Sturen gaat prima., voelt iets 'zwaarder' dan met normale et, maar met hogere snelheden voelen de semi-slicks echt veel stabieler door krappe bochten. :) dus naar mijns inzien is het zeker ook functioneel ;)

Sommige weten wel hoe ze de perfecte setting naar hun zin uitzoeken , zonder aan te lopen.<br id="null">Heeft wat tijd en geduld nodig. B)  
Eekastar

29 okt 2016, 13:58 0 x

pocoloco schreef:
<blockquote class="Quote">
<div class="QuoteAuthor">Sancho schreef:

Sommige weten wel hoe ze de perfecte setting naar hun zin uitzoeken , zonder aan te lopen.<br id="null">Heeft wat tijd en geduld nodig. B)  </div>
</blockquote>
Hey cryptocat, wie zijn die sommigen wat doen zij dan wel?
Pocoloco

29 okt 2016, 13:59 0 x

Eekastar schreef:
<div class="QuoteAuthor">pocoloco schreef:
<div>De perfecte et waarde is voor een A2 35 et , ga je daar verder dan 5 over of minder ga je dat in het rijgedrag merken. De auto wordt dan gevoeliger voor sporing . </div>
Dus... 5mm tov ET38 zou moeten kunnen :)
Blijft m'n vraag: Hoe zit het met de centrering?</div>
</blockquote>

Centrering zal wel meevallen je heb 5 gaten , moet wel heel gek zijn .
Pocoloco

29 okt 2016, 14:01 0 x

Eekastar schreef:
<div class="QuoteAuthor">pocoloco schreef:
<div class="QuoteAuthor">Sancho schreef:

Sommige weten wel hoe ze de perfecte setting naar hun zin uitzoeken , zonder aan te lopen.<br id="null">Heeft wat tijd en geduld nodig. B)  </div>
</blockquote>
Hey cryptocat, wie zijn die sommigen wat doen zij dan wel?</div>
</blockquote>

Kijk eens wat ik er onder heb zitten , de juiste maten en rijd ook zonder meer gewicht als een kart. ;) <br id="null">Misschien eens een proefritje maken met  de RedSnail?? dan weet je wat ik bedoel.
Eekastar

29 okt 2016, 14:04 0 x

pocoloco schreef:

Centrering zal wel meevallen je heb 5 gaten , moet wel heel gek zijn .
Hmm, als ik het goed snap hangt bij 5mm de spacer wel op de naaf maar t wiel zelf niet. n Fractie misplaatsing kan dan al voor onbalans zorgen.Afijn, heb er geen ervaring mee maar zou t toch graag zeker weten alvorens n dikke €100 uit te geven aan Eibach..
Sancho

29 okt 2016, 14:11 0 x

5mm moet kunnen. Al vind ik 100,- wel veel voor een alu schijfje met gaten.... <span>:open_mouth: </span>
Eekastar

29 okt 2016, 14:11 0 x

pocoloco schreef:

Kijk eens wat ik er onder heb zitten , de juiste maten en rijd ook zonder meer gewicht als een kart. ;) <br id="null">Misschien eens een proefritje maken met  de RedSnail?? dan weet je wat ik bedoel.
Aha!Wat heb jij eronder hangen bij hoeveel verlaging? En, wanneer ik id buurt ben neem ik je aanbod graag aan B)
Plaats reactie