Club of Pepperpots
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Vanaf vandaag mag ik mezelf dan echt tot de club of peperpots Scharen. Voor mijn winterset aangeschaft en moet zeggen dat ik bij het monteren merkte ik dat ze enorm licht zijn. Leuk verjaardagscadeau.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Het heeft even geduurd, maar vanaf vandaag behoor ik ook tot de club of pepperpots.
Er zitten gebruikte Vredestein winterbanden omheen met de maat 185/60/15. Rijdt niet verkeerd (heb ze rondom op 2.6 atmosfeer gezet).
De wielen zijn prettig licht, een verademing vergeleken met de 16" inch Style velgen.

Er zitten gebruikte Vredestein winterbanden omheen met de maat 185/60/15. Rijdt niet verkeerd (heb ze rondom op 2.6 atmosfeer gezet).
De wielen zijn prettig licht, een verademing vergeleken met de 16" inch Style velgen.
- Lucske
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Ik zal binnenkort ook toetreden tot deze illustere club 
Plan is om er een all season combi van te maken (huidige banden hebben hun laatste seizoen wel te pakken).
1 van de naafkapjes is echter kapot, maar online niet te krijgen.
Het gaat om naafkapje 8LO601165D, hier ook al eerder besproken, van de A3 8L.
Iemand toevallig een reserve naafkapje liggen? Of een adres dat niet in Litouwen ligt
?

Plan is om er een all season combi van te maken (huidige banden hebben hun laatste seizoen wel te pakken).
Iemand toevallig een reserve naafkapje liggen? Of een adres dat niet in Litouwen ligt

1.6 BAD | kastellrot
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Geen 2 bruine Peperpotten meer?
Ik ga op 5 spaken deze groep verlaten.... zal kijken voor kapje in de berg oude zooi...
Of perfecte is weet ik niet, maar nieuwe zijn een ramp om te vinden.
Ik ga op 5 spaken deze groep verlaten.... zal kijken voor kapje in de berg oude zooi...
Of perfecte is weet ik niet, maar nieuwe zijn een ramp om te vinden.
- Bijlagen
-
- IMG-20220604-WA0001(1).jpg (221.13 KiB) 2859 keer bekeken
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Naafkapje gewoon nog nieuw in Dl te verkrijgen via Audi tradition, koop er dan gelijk 4, knapt je auto van op.Lucske schreef: ↑06 jun 2022, 12:16Ik zal binnenkort ook toetreden tot deze illustere club
Iemand toevallig een reserve naafkapje liggen? Of een adres dat niet in Litouwen ligt?