Club of Pepperpots
- WHM
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Vanochtend heb ik mijn hele verzameling peppertjes naar de monteur gebracht. Gelijk in zijn Chevy gelegd om te ontbanden.
Mijn plannen zijn bijgesteld, ik wilde eerst gaan rijden met een set winterbanden maar vind ze te oud. Ik ga nu van de 8 velgen de 4 beste netjes poetsen en daar gaan all season banden op. De naafkapjes wil ik gaan spuiten met het hart in de kleur van de auto.
Er komen dus 4 wat mindere pepperpotjes in de aanbieding. Mocht er iemand interesse hebben....
[/quote]
Altijd goed om te weten!
Mijn plannen zijn bijgesteld, ik wilde eerst gaan rijden met een set winterbanden maar vind ze te oud. Ik ga nu van de 8 velgen de 4 beste netjes poetsen en daar gaan all season banden op. De naafkapjes wil ik gaan spuiten met het hart in de kleur van de auto.
Er komen dus 4 wat mindere pepperpotjes in de aanbieding. Mocht er iemand interesse hebben....
[/quote]
Altijd goed om te weten!
- Antonius
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Meteen maar even mijn profielfoto aangepast....
Audi A2 1.4 CS blauw 2005
Porsche 924S my 1987
Simplex Amsterdam 50 'er jaren
Porsche 924S my 1987
Simplex Amsterdam 50 'er jaren
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Mooi resultaat @Antonius!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Voorzie mijn kapjes af en toe van een nieuwe laag plastidip, deze keer de chromen buiten-ring niet ontdaan van de dip.
Vind het eigenlijk mooier, ga binnenkort een paar extra lagen aanbrengen.
Vind het eigenlijk mooier, ga binnenkort een paar extra lagen aanbrengen.