weet iemand misschien waar ik nieuwe wieldoppen kan kopen voor de standaard
A2 velgen? Bij de laatste wasbeurt spoot ik met de hogedrukreiniger stukken verf van die
wieldoppen
Hoewel, bij mij ziet het er meer uit als corrosie onder een soort plastic laagje.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand ook wel eens het plastic laagje heeft weggehaald en dan het aluminium heeft gepoetst.
Om precies te zijn kosten ze bij de dealer 26 euro. Ik heb al een paar moeten vervangen i.v.m. kapotte clipje aan binnenzijde waarmee ze vast zitten aan de velg.
Misschien dat je ergens 2e hands goeie vind betwijfel ik.
€ 100,- voor 4 plastic dopjes is nogal wat...
Ik ga denk ik voor de weghalen van het plastic-optie
Ze zijn nu toch al beschadigd. Daarna kijk ik wel wat het oppoetsen gaat doen.
Er staan wel heel veel soorten wieldoppen op ebay... het zijn dan alleen de kleinere dopjes in het
midden van de het deel wat nu beschadigd is bij mij..
Als je de goede verf weet te bemachtigen kun je ze echt heel netjes krijgen. De vorige eigenaar van mijn A2 heeft ze laten spuiten voor de verkoop en ze zien er nu echt heel netjes uit! Ik heb alleen geen idee welke verf het precies is... Maar voor 100 euries kun je nog eens een busje verf en een zacht schuurpapiertje kopen...
Ik heb gewoon nieuwe besteld bij de dealer. Op de aanschaf van een A2 maakt die 100 Euries ook niet meer uit. Ik wil hem gewoon weel helemaal netjes hebben.