passen deze velgen op een A2?
Voor de A2 moet de steek 5x100 zijn. Zie bijv. het Wiki: Leichtmetallfelgen voor alle maten van de originele lichtmetalen velgen.
Edit: het design lijkt wel op de origineel "Schmiedeleicht" velgen, denk wel dat ze fraai zouden zijn onder de A2 (mits passend). En die voorste band op de foto lijkt wel zo kaal als een knikker?
De Rondell 0035 lijkt hier trouwens ook erg op, is in 15" en 16" wel met passende steek te krijgen.
Edit: het design lijkt wel op de origineel "Schmiedeleicht" velgen, denk wel dat ze fraai zouden zijn onder de A2 (mits passend). En die voorste band op de foto lijkt wel zo kaal als een knikker?

De Rondell 0035 lijkt hier trouwens ook erg op, is in 15" en 16" wel met passende steek te krijgen.
[quote="Romulus"]Voor de A2 moet de steek 5x100 zijn. Zie bijv. het Wiki: Leichtmetallfelgen voor alle maten van de originele lichtmetalen velgen.
De Rondell 0035 lijkt hier trouwens ook erg op, is in 15" en 16" wel met passende steek te krijgen.[/quote]
Conclusie: het zal niet gaan passen?

De Rondell 0035 lijkt hier trouwens ook erg op, is in 15" en 16" wel met passende steek te krijgen.[/quote]
Conclusie: het zal niet gaan passen?
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
De A2 1.2 TDI heeft velgen met steekwaarde 4x100. De andere A2's 5x100.
Velgen 5x112 zijn voor de grotere Audi's, dus passen helaas niet onder de A2 met 5x100.
Velgen 5x112 zijn voor de grotere Audi's, dus passen helaas niet onder de A2 met 5x100.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
[quote="jmkoole"]De A2 1.2 TDI heeft velgen met steekwaarde 4x100. De andere A2's 5x100.
Velgen 5x112 zijn voor de grotere Audi's, dus passen helaas niet onder de A2 met 5x100.[/quote]
Ik begrijp het JM Koole, bedankt voor je toelichting.
Velgen 5x112 zijn voor de grotere Audi's, dus passen helaas niet onder de A2 met 5x100.[/quote]
Ik begrijp het JM Koole, bedankt voor je toelichting.
Ik heb een set zomerbanden Goodyear 175-60-R15 op de kop getikt. Nu nog een paar betaalbare
Lm-velgen. Passen deze banden zonder problemen om dit type Highline VW velgen (Golf 4?) en op onze A2? (advertentie is een voorbeeld plaatje)
http://link.marktplaats.nl/531175234
Zijn er eventueel ook naafdoppen/stickers met Audi logo voor verkrijgbaar?
Lm-velgen. Passen deze banden zonder problemen om dit type Highline VW velgen (Golf 4?) en op onze A2? (advertentie is een voorbeeld plaatje)
http://link.marktplaats.nl/531175234
Zijn er eventueel ook naafdoppen/stickers met Audi logo voor verkrijgbaar?
[quote="jmkoole"]Kijk eens op de Engelse ebay:
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=a ... m270.l1313[/quote]
De keuze is reuze, bedankt Koole.
Naafkappen is dus het probleem niet, blijft de vraag staan of dit type High End VW velg ook gaat passen op de A2 en of de 175-60 R15 banden er zonder probleem omheen passen. Hierop heb ik nog geen definitief antwoord kunnen vinden. Iemand?
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_nkw=a ... m270.l1313[/quote]
De keuze is reuze, bedankt Koole.
Naafkappen is dus het probleem niet, blijft de vraag staan of dit type High End VW velg ook gaat passen op de A2 en of de 175-60 R15 banden er zonder probleem omheen passen. Hierop heb ik nog geen definitief antwoord kunnen vinden. Iemand?
[quote="Kogelman"]blijft de vraag staan of dit type High End VW velg ook gaat passen op de A2 en of de 175-60 R15 banden er zonder probleem omheen passen. Hierop heb ik nog geen definitief antwoord kunnen vinden. Iemand?[/quote]
[quote="Marktplaats"]Steek: 5x100
ET: 38
Breedte: 6J
Maat: 15 inch[/quote]
A2 Wiki zegt over de "standaard" 6-arm Style velg:
Steek: 5x100
ET: 37
Maat: 15 inch
Conclusie: dat gaat prima passen, ook de 175/60R15. Door de afwijkende ET staan de velgen 1 mm verder naar binnen, maar dat is geen probleem.
[quote="Marktplaats"]Steek: 5x100
ET: 38
Maat: 15 inch[/quote]
A2 Wiki zegt over de "standaard" 6-arm Style velg:
Steek: 5x100
ET: 37
Maat: 15 inch
Conclusie: dat gaat prima passen, ook de 175/60R15. Door de afwijkende ET staan de velgen 1 mm verder naar binnen, maar dat is geen probleem.