Bij deze de link :
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/a ... nd=23&fs=1
Reservewiel op marktplaats
gewoon onder je dubbele bodem leggen en spanbandje erom heen.
Ik heb dezelfde en neem m alleen mee als ik naar t buitenland ga. In NL red ik me wel.
Bij gebruik wel even opletten dat hij netjes uitvouwt als je hem oppompt het kan weleens gebeuren dat hij iet wat scheef uit de velg wil komen.
75euro is niet duur idd.
en ja ze zijn redelijk zeldzaam, zie ze niet vaak voorbij komen op mp.
gr, rene
Ik heb dezelfde en neem m alleen mee als ik naar t buitenland ga. In NL red ik me wel.
Bij gebruik wel even opletten dat hij netjes uitvouwt als je hem oppompt het kan weleens gebeuren dat hij iet wat scheef uit de velg wil komen.
75euro is niet duur idd.
en ja ze zijn redelijk zeldzaam, zie ze niet vaak voorbij komen op mp.
gr, rene
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Nieuw bij de dealer (bestellen met levertijd) € 400,- Ik ben er eens om geweest maar was dus snel genezen en ben uiteindelijk ook op Marktplaats terecht gekomen.
Op E-bay worden ze nog wel eens aangeboden (Duitsland) maar dan wordt er ook fors op geboden!
Indien geïnteresseerd gewoon direct met de aanbieder contact opnemen en gewoon die € 75,- bieden, kan ie ook niet meer weggekaapt worden.
Theo
Op E-bay worden ze nog wel eens aangeboden (Duitsland) maar dan wordt er ook fors op geboden!
Indien geïnteresseerd gewoon direct met de aanbieder contact opnemen en gewoon die € 75,- bieden, kan ie ook niet meer weggekaapt worden.
Theo