Nuvolari velg

Discussie over banden en velgen
Plaats reactie
boumy

19 feb 2010, 19:24 0 x

Hoi,
Heb me net even kort voorgesteld, heb ook direct al een vraag.
Om mn A2 een wat meer eigen gezicht te geven wil ik de standaard LM 15" vervangen. Ik wil graag een velg eronder van 17", kunnen de 15" dienst doen in de winterperiode.
De oude RS4 velg staat mooi en heb ik bij verschillende van jullie gezien. Een andere velg die ik mooi vindt is het type Nuvolari. Hebben jullie een mening over hoe deze velg zou staan onder de A2? Heb op internet n beetje zitten zoeken maar nog geen A2 gevonden met Nuvolari's. Kan ze er wel onder fotoshoppen natuurlijk, maar ben toch benieuwd of er 1 van jullie mee rijdt.
zie uit naar jullie reacties!
groet
Patrick
Johan

22 feb 2010, 10:43 0 x

Het is sowieso een velg die je niet vaak ziet, dus ook geen voorbeelden. Ik heb hem zelf overwogen op de A4. Tot ik hem zag rijden. Rollend vind ik hem er niet mooi uitzien. Van het plaatje; Ja graag!

Let er wel goed op of hij past en niet te zwaar is voor de Auto.
boumy

22 feb 2010, 21:48 0 x

Dank voor je reactie, Zal nog eens wat google-en of ie rollend te zien is. Wat bedoel je met te zwaar, zit er zoveel verschil tussen bijv. een 17" (oude)RS4 en deze? Zal het navragen ieder geval, bedankt voor de tip. Mn eigen voorkeur gaat nog steeds uit naar de Nuvo...
groet,
Patrick
Plaats reactie