Thuiskomer!!

Discussie over banden en velgen
Plaats reactie
j.hoeben1

08 mar 2010, 17:38 0 x

Hallo,
Ik zoek voor mijn A2 een reservewiel maar dan een zogenaamde thuiskomer. Ik weet niet of er die voor de A2 zijn!!?? Heeft iemand zo'n wiel of weet iemand waar ze te koop zijn.

Groetjes, Sjors
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

08 mar 2010, 17:45 0 x

Hallo Sjors,

Er zijn voor de A2 wel reservewielen te koop. Dit zijn de z.g. spacewieltjes van Audi, dit is een klein wieltje met een oppompbaar bandje eromheen dat zit vastgevulcaniseerd om de velg. Neemt dus heel weinig ruimte in. Bij plaatsing dient deze eerst te worden opgepompt met de bij het boordgereedschap aanwezige bandenpomp.

Bij mijn vorige A2 had ik er een achterin onder de dubbele laadvloer. Nu heb ik ook een reservewieltje maar dat is een thuiskomertje van 15"met een klein bandje, ligt ook onder de dubble laadvloer. (via marktplaats zoeken op "reservewiel".

Theo
j.hoeben1

08 mar 2010, 17:57 0 x

[quote="Thck"]Hallo Sjors,

Er zijn voor de A2 wel reservewielen te koop. Dit zijn de z.g. spacewieltjes van Audi, dit is een klein wieltje met een oppompbaar bandje eromheen dat zit vastgevulcaniseerd om de velg. Neemt dus heel weinig ruimte in. Bij plaatsing dient deze eerst te worden opgepompt met de bij het boordgereedschap aanwezige bandenpomp.

Bij mijn vorige A2 had ik er een achterin onder de dubbele laadvloer. Nu heb ik ook een reservewieltje maar dat is een thuiskomertje van 15"met een klein bandje, ligt ook onder de dubble laadvloer. (via marktplaats zoeken op "reservewiel".

Theo[/quote]

Oké Theo,
Dat zogenaamde spacewieltje mag je zeker maar 40 km/u mee rijden. Interessanter voor mij is het zogenaamde thuiskomertje van 15" met een klein bandje zoals jij hebt.
Zal eens gaan zoeken maar bedankt voor de tip.
Sjors
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

08 mar 2010, 19:17 0 x

mmm... :?: op die spacesaver van mij staat toch ook 80km
<!-- ia0 -->A2-spacesaver1.jpg<!-- ia0 -->
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

08 mar 2010, 20:15 0 x

[quote="j.hoeben1"][quote="Thck"]Hallo Sjors,

Theo[/quote]

Oké Theo,
Dat zogenaamde spacewieltje mag je zeker maar 40 km/u mee rijden. Interessanter voor mij is het zogenaamde thuiskomertje van 15" met een klein bandje zoals jij hebt.
Zal eens gaan zoeken maar bedankt voor de tip.
Sjors[/quote]

Nee mocht je net als de "normale" thuiskomer 80KM/H mee rijden. Ze zijn echter onbeschoft duur!!

Theo
Plaats reactie