Interessant geprijsd en goed getest, heeft iemand er ervaring mee ? (Of een ander merk in deze maat ?)
Pirelli P 6000 195/50 R15 82V BSW 63.20/st
Iemand ervaring met deze band/maat ?
Hallo Peter,
Nee, geen ervaring met de band/maat. De Pirelli an sich is niet verkeerd, met de A2 maak je niet zoveel km's dat levensduur een grote overweging is neem ik aan?
Wel denk ik dat je van de A2 nog meer een stuiterbakje maakt door de bredere/lagere band. Ik zou het niet gauw doen....
Marc
(en ja ik rij nogal veel A2 de laatste tijd, je kent de reden..... :cry: )
Nee, geen ervaring met de band/maat. De Pirelli an sich is niet verkeerd, met de A2 maak je niet zoveel km's dat levensduur een grote overweging is neem ik aan?
Wel denk ik dat je van de A2 nog meer een stuiterbakje maakt door de bredere/lagere band. Ik zou het niet gauw doen....
Marc
(en ja ik rij nogal veel A2 de laatste tijd, je kent de reden..... :cry: )
Heb zelf ooit P6000 op een eerdere auto gehad (Alfa 145), en ze bevielen redelijk. Met name zijdelingse grip op nat vond ik maar matig (rotondes). Daarna heb ik Bridgestone Turanza's geprobeerd, en die bevielen veel beter.
Maar wat ik me afvroeg, past deze maat op de standaard 15 inch Audi LMV velg (6J dacht ik?). Kun je op dezelfde velg van een 175 brede naar een 195 brede band gaan?
Luc17
Maar wat ik me afvroeg, past deze maat op de standaard 15 inch Audi LMV velg (6J dacht ik?). Kun je op dezelfde velg van een 175 brede naar een 195 brede band gaan?
Luc17
[quote="Luc17"]Heb zelf ooit P6000 op een eerdere auto gehad (Alfa 145), en ze bevielen redelijk. Met name zijdelingse grip op nat vond ik maar matig (rotondes). Daarna heb ik Bridgestone Turanza's geprobeerd, en die bevielen veel beter.
Luc17[/quote]
Ja hoor je kan op een 6 j velg 195 banden monteren ik dacht zelfs dat 205 ook nog ging.
Luc17[/quote]
Ja hoor je kan op een 6 j velg 195 banden monteren ik dacht zelfs dat 205 ook nog ging.
Luc17[/quote]
Ja hoor je kan op een 6 j velg 195 banden monteren ik dacht zelfs dat 205 ook nog ging.[/quote]
Mooi, ik ga dat zeker proberen. De A2 stuurt al lekker direct, maar dat zal met 195/50 nog iets beter gaan. Ik lever daar graag een beetje comfort voor in.
Luc17
Luc17[/quote]
Ja hoor je kan op een 6 j velg 195 banden monteren ik dacht zelfs dat 205 ook nog ging.[/quote]
Mooi, ik ga dat zeker proberen. De A2 stuurt al lekker direct, maar dat zal met 195/50 nog iets beter gaan. Ik lever daar graag een beetje comfort voor in.
Luc17