Lekke band..................
Iemand ervaring met het reparatie setje? Thuis komer of gewoon een reservewiel
Lekke band wat nu
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Helaas ervaring mee.
De smurrie moet je in de lekke band doen en dan oppompen en hopen dat het gat dicht gaat.
Maar ik heb nog een metalen wiel liggen voor reserve als je dat liever hebt.
Amsterdam Hoorn is te doen, en mag deze kleine winterband mag weg voor €10,-
Stuur maar PB als je wilt... en de fles smurrie en pomp, ook online op you tube te vinden.
De smurrie moet je in de lekke band doen en dan oppompen en hopen dat het gat dicht gaat.
Maar ik heb nog een metalen wiel liggen voor reserve als je dat liever hebt.
Amsterdam Hoorn is te doen, en mag deze kleine winterband mag weg voor €10,-
Stuur maar PB als je wilt... en de fles smurrie en pomp, ook online op you tube te vinden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik heb een proppenset in de achterbak liggen voor het geval dat.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als je met een slappe en oudere band over stoeprand gaat kan het rubber knikken en koordlagen breken....
Dan krijg je vaak dit soort Bubbels...
Dan krijg je vaak dit soort Bubbels...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?