Goede uitlijner
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Ik ken de A2 nog niet lang genoeg om te weten of uitlijnen een vak apart is bij dit model....
Maar weet iemand een goede uitlijner, liefst regio Zuid Holland.
(Stuur staat net niet recht, trekt niet).
BVD, Ed
Maar weet iemand een goede uitlijner, liefst regio Zuid Holland.
(Stuur staat net niet recht, trekt niet).
BVD, Ed
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Als het stuur niet helemaal recht staat, dan kan ie ook zijn uitgelijnd door een pruts-uitlijner, die niet heeft opgelet of je stuur wel helemaal recht stond tijdens t uitlijnen... zegt niet alles over een niet / wel goed uitgelijnde auto mi.
Uitlijnen is verder niet heel bijzonder en kun je bij iedere garage wel laten doen die goede uitlijn apparatuur heeft. Kost iets van e70.
Uitlijnen is verder niet heel bijzonder en kun je bij iedere garage wel laten doen die goede uitlijn apparatuur heeft. Kost iets van e70.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb goede ervaring met deze firma, je mag er bij blijven en doen het voordeliger en goed, dealers doen het wel eens en zij dagelijks, dus weten hoe en wat.
Wel afspraak maken want soms erg druk... in de ochtend vroeg heb je gelijk geholpen, einde middag een File van Studenten die ook nog even willen...
https://www.skybanden.nl/uitlijnen/
Dit is vanaf €34,95 en de bestelbus, zwaar werk of Quattro is natuurlijk duurdere...
Een tevreden klant die daar wel vaker kwam, dus als ze roepen, alweer een A2...
Wel afspraak maken want soms erg druk... in de ochtend vroeg heb je gelijk geholpen, einde middag een File van Studenten die ook nog even willen...
https://www.skybanden.nl/uitlijnen/
Dit is vanaf €34,95 en de bestelbus, zwaar werk of Quattro is natuurlijk duurdere...
Een tevreden klant die daar wel vaker kwam, dus als ze roepen, alweer een A2...

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@Edwinvrv,
Laat even weten hoe het is bevallen. Ik moet ook nog even.
.
Vast bedankt.
Laat even weten hoe het is bevallen. Ik moet ook nog even.

Vast bedankt.
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Als DED dinsdag gaat, wat moeten ze dan wel niet van mijn denken?
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?