werkhandboek

Diagnose apparatuur en software zoals VAG-COM.
Plaats reactie
audi_a2

28 mei 2009, 02:38 0 x

Is er een website waar een informatie kan inwinnen over de onderhoud en de reparatie geheel uitvoerig beschreven met foto's en/of tekeningen zoals de vervangen van de distributie-riemen, deel van de ophanging en electrische schema's.

De audi a2 is al vier jaar niet meer gemaakt en is op weg naar bijzondere tijdsfase die inluid naar een "young-klassieker". :roll:
Peter

28 mei 2009, 09:50 0 x

Ik weet niet hoe goed je Duits is maar op ebay.de zijn regelmatig zelfstudieboeken te vinden. Ik heb er zelf een aantal en het zijn mooie uitgaven met veel foto's en tekeningen.

Ebay.de
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

30 mei 2009, 23:28 0 x

Of als je een beetje geld wilt spenderen:

http://www.audi-handbuch.de/webshop/pi118/index.html

cu,
Loe
candadas

07 jul 2009, 02:07 0 x

hi,

er zijn cd's te koop via mp... echter werken deze alleen op een pc met xp besturing.
En ik heb natuurlijk al vista... dus heb je nog xp dan heb je geluk.. en het kost niks... bijna niks..

Succes
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

11 jul 2009, 22:38 0 x

[quote="audi_a2"]Is er een website waar een informatie kan inwinnen over de onderhoud en de reparatie geheel uitvoerig beschreven met foto's en/of tekeningen zoals de vervangen van de distributie-riemen, deel van de ophanging en electrische schema's.

De audi a2 is al vier jaar niet meer gemaakt en is op weg naar bijzondere tijdsfase die inluid naar een "young-klassieker". :roll:[/quote]

Die is er zeker:

http://www.autoboekenwinkel.com/product ... h1bvgdkdu1

Op deze (Nederlandse boekenaankoop-site kun je het werkplaatshandboek bestellen, is overigens een zeer goed en uitgebreid boek (wel in het Duits) waar o.a. het vervangen van de distributieriem duidelijk in staat beschreven.

Thck
Plaats reactie