ASR en ABS lampjes branden
- kupervaser
Hey, even bij de topic blijven, ik probeer dit op te lossen.
Heb dezelfde klacht ook meerdere keren gehad (wel 1 a 2 keer per 1000km). Nieuwe accu geplaatst (was gewoon op volgens de meetkast, dus moest sowieso gebeuren) en het gasklephuis schoon gemaakt. Daarna tot nu toe (goed 3500km) niet meer terug gekomen.
De lampjes zijn redelijk universeel dus kan van alles zijn. Mijn foutcodes gaven veel communicatie verlies tussen verschillende modules aan. (Reden geweest om dynamo en accu te checken) Gewoon uitlezen en een goede diagnose maken.
De lampjes zijn redelijk universeel dus kan van alles zijn. Mijn foutcodes gaven veel communicatie verlies tussen verschillende modules aan. (Reden geweest om dynamo en accu te checken) Gewoon uitlezen en een goede diagnose maken.
- edje13
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste forummers,
Ik heb even dit draadje opgepikt omdat ik deze storing momenteel ook aan de hand heb.
Tevens ratelt en klikt het bij het draaien van het stuur. Uitlezen via BT dongel heeft geen fouten aan gegeven. Is nu mijn sleepring aan het begeven?
Ik hoor het graag van jullie.
Ik heb even dit draadje opgepikt omdat ik deze storing momenteel ook aan de hand heb.
Tevens ratelt en klikt het bij het draaien van het stuur. Uitlezen via BT dongel heeft geen fouten aan gegeven. Is nu mijn sleepring aan het begeven?
Ik hoor het graag van jullie.