ASR en ABS lampjes branden
- kupervaser
Hallo ervaren Audi A2 leden. Is er iemand die mij kan helpen met het vinden van het probleem?
ASR en ABS lampjes zijn gaan branden met een uitroepteken in het midden.
ABS werkt verder goed.
Iemand misschien die veel ervaring heeft met dergelijke storingen? Ik woon in Rotterdam.
Of weet iemand een garage waar mensen veel ervaring hebben met deze autos?
Alvast bedankt.
ASR en ABS lampjes zijn gaan branden met een uitroepteken in het midden.
ABS werkt verder goed.
Iemand misschien die veel ervaring heeft met dergelijke storingen? Ik woon in Rotterdam.
Of weet iemand een garage waar mensen veel ervaring hebben met deze autos?
Alvast bedankt.
- kupervaser
Bedankt, heeft iemand goede ervaringen met garages die deze auto kennen en kunnen uitlezen in Rotterdam?
Geen ervaring met garages in de omgeving van Rotterdam maar wel met de verschillende forums waar leden elkaar hierbij hielpen. Heb prive ook de nodige uitlees apparatuur maar zit helaas op de veluwen.. Misschien een ander lid met VCDS o.i.d. die in de buurt woont en wilt helpen?
-
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Hallo,
Ik ken dit probleem en heb het ook al een paar keer verholpen. Abs dwarssensor en ESP sensoren krijgen na verloop van tijd problemen met de soldeerverbinding van de ICtjes die er in zitten. Er is een adres in D waar ze schappelijk gereviseerd worden met 10 jaar garantie.
Ik kan zelf alle VAG auto's uitlezen. Nee in garages heb ik geen vertrouwen.
Neem maar contact met me op als ik iets voor je kan betekenen. Woon in Sliedrecht.
Ron.
Ik ken dit probleem en heb het ook al een paar keer verholpen. Abs dwarssensor en ESP sensoren krijgen na verloop van tijd problemen met de soldeerverbinding van de ICtjes die er in zitten. Er is een adres in D waar ze schappelijk gereviseerd worden met 10 jaar garantie.
Ik kan zelf alle VAG auto's uitlezen. Nee in garages heb ik geen vertrouwen.
Neem maar contact met me op als ik iets voor je kan betekenen. Woon in Sliedrecht.
Ron.