Graag wil ik m'n auto uitlezen met een obd2 stick.
Alleen is m'n 1.4 Tdi uit 2001 en volgens de gegevens zou zo'n stick bedoeld zijn voor diesel auto's vanaf 2004. Iemand ervaring met zo'n stick en een oudere diesel?
En is er iemand uit de regio Veendam of appelscha die een diagnose apparaat heeft?
Obd2
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Een benzine van 2001 is met een obd2 stick gewoon uit te lezen en de codes zijn ook te resetten.Dacht dat je obd, obd2 hebt en eobd.
Zou zeggen probeer het gewoon als je een obd2 stick/ module hebt , tenminste als het past.De eerste obd stekkers waren volgens mij rond en wat ik heb is rechthoekigIk ben Veendam in '93 ontvlucht en ik woon nu niet echt meer in de buurt anders was ik wel even langs gekomen .
Zou zeggen probeer het gewoon als je een obd2 stick/ module hebt , tenminste als het past.De eerste obd stekkers waren volgens mij rond en wat ik heb is rechthoekigIk ben Veendam in '93 ontvlucht en ik woon nu niet echt meer in de buurt anders was ik wel even langs gekomen .
- ferdi.groenendijk
Hey hallo, zou ik m'n auto nog een keer bij jou kunnen uitlezen?
Raambediening links werkt niet (misschien software reset?) en de clima doet het niet altijd.
Ben een keer bij je geweest voor de turbo storing wat een losse stekker bleek te zijn
Raambediening links werkt niet (misschien software reset?) en de clima doet het niet altijd.
Ben een keer bij je geweest voor de turbo storing wat een losse stekker bleek te zijn
- ferdi.groenendijk
Ok,op een avond zou ook prima zijn. Je mag me anders ook wel een mailtje sturen op de avond dat je zou kunnen, dat is voor mij ook prima. Zal ik je die turbo sensor dan ook weer meenemen aangezien het een losse stekker was?