Dag Allemaal,
Afgelopen week de A2 weer in garage geweest, want hij remde op een gegeven moment totaal niet meer met de handrem.
Wat blijkt nu toen ze in de garage alles los haalde dat er imitatie materiaal gebruikt was. Zie de foto's
Trommel remmen achter
Hier de rest van de foto's
En de gene die de vorige keer een reparatie heeft uitgevoerd heeft veel te veel koper vet gebruikt kreeg ik te horen.
Het is een fijne auto de A2 alleen moet je dus heel erg uitkijken waar je hem koopt, want wij voelen ons erg opgelich bij het spoor in emmen.
En de gene die de vorige keer een reparatie heeft uitgevoerd heeft veel te veel koper vet gebruikt kreeg ik te horen.
Het is een fijne auto de A2 alleen moet je dus heel erg uitkijken waar je hem koopt, want wij voelen ons erg opgelich bij het spoor in emmen.
- jmkoole
- Motortype: (nog) geen Audi A2
'Imitatiespul' zoals je het noemt kan prima materiaal zijn. Het moet wel goed gemonteerd zijn... De leverancier van een gebruikte auto weet natuurlijk ook niet wat er allemaal aan de wagen is gedaan en met welke professionaliteit de vorige eigenaar alles heeft gedaan of laten doen.
VW Golf 1.5 TSI Sportsvan (2019) | VW Golf 1.4 TSI GTE (2015)
Dat ben ik met je eens, maar hier bleek achteraf nogal veel te mankeren, in 2 maanden tijd het volgende moeten vervangen:
Asbak lade (gemaild naar die verkopen en later gebeld en kreeg te horen dat hij zou kijken en nooit meer wat gehoord)
Ruiterwisser mechaniek,
Ruitenwisser motor
Turbo
Motor afdek plaat mist
Ruiterwisser reservoir
Trommelremmen + schoenen
Moeten alleen die afdekplaat en bumper doen want zit scheur in. En hebben dan weer een A2 die moet zijn zoals hij uit fabriek rolde.
Asbak lade (gemaild naar die verkopen en later gebeld en kreeg te horen dat hij zou kijken en nooit meer wat gehoord)
Ruiterwisser mechaniek,
Ruitenwisser motor
Turbo
Motor afdek plaat mist
Ruiterwisser reservoir
Trommelremmen + schoenen
Moeten alleen die afdekplaat en bumper doen want zit scheur in. En hebben dan weer een A2 die moet zijn zoals hij uit fabriek rolde.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ik kom met enige regelmaat in een "betere"automaterialenzaak en tref daar ook met enige regelmaat monteurs van een Audidealer aan om reservedelen te halen!!! Er wordt dan z.g. wel voor de klant 'originele" onderdelen geplaatst! (hiermee wil ik niet zeggen dat de immitatie per definitie slecht is, ook hier heb je weer kwaliteitsverschil in!
Theo
Theo