het frontpaneel is van kunststof en buigt niet, maar breekt alleen... als je voor de lege koplampopening kijkt, dan zie je links 2 gaatjes waar je de 2 uitsteeksels van je koplamp insteekt, die waren bij mij gebroken. Niet rampzalig, je kunt 'm dan ook nog wel redelijk goed vastzetten met alleen de 2 torxbouten.
Verder kunnen de 2 bevestigingspunten aan je koplamp, waar je de torxbout net hebt losgeschroefd afbreken, dat kunnen we niet zien op je foto.
Paaltje geraakt rechtsvoor...
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Al die punten zijn nog heel! Het lijkt er echt op dat het paneel toch wat verbogen is. Ik ga met warmer weer de bumper er wel even afhalen en dan even goed kijken. Er lijkt op dit moment niks afgebroken te zijn
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Is het lichtbeeld van de rechter koplamp nog goed?
Kan me voorstellen dat het bumperdeel is ingedrukt en daarmee het rechter spatbord iets naar buiten heeft gedrukt.
Sluit de motorkap nog wel netjes aan op de motorkap?
Kan me voorstellen dat het bumperdeel is ingedrukt en daarmee het rechter spatbord iets naar buiten heeft gedrukt.
Sluit de motorkap nog wel netjes aan op de motorkap?
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot
-
- Audi A2 clublid
Motorkap en spatbord sluiten nog helemaal mooi op elkaar aan. De lamp is iets naar binnen gedrukt en staat heel iets achterover nu.
Als ik in het gat van de lamp kijk dan lijkt het daar toch echt iets verbogen te zijn. Ik ga het bij beter weer nog even goed bekijken
Als ik in het gat van de lamp kijk dan lijkt het daar toch echt iets verbogen te zijn. Ik ga het bij beter weer nog even goed bekijken