Wat hebben ze gedaan om het olieverbruik terug te dringen? Voor dat geld zou iedereen daar naar toe gaan als daarmee olieverbruik gereduceerd kan worden.
Mvg
Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost
- Gowiie80
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Allereerste hebben ze er forte biodegreezer ingegooid en een nacht laten zitten. De volgende dag hebben ze olieververst en bij de olie hebben ze 5-1 oil fortifier gedaan en daar rijd ik nog steeds mee rond. Normaal deed ik 1x per week mijn olie checken en was mijn pijlstol bijna droog. Nu gelukkig al 3 weken netjes op pijl

Tevens is dit een vriend van ons en krijgen wij wat korting.
Audi 80 B3 1.6 1990 Young Edition
Audi A2 1.4 2002
Voor de A2 liefhebbers op fb:
https://www.facebook.com/share/wQS9LakqEgXsUT7q/
Audi A2 1.4 2002
Voor de A2 liefhebbers op fb:
https://www.facebook.com/share/wQS9LakqEgXsUT7q/
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Hi dank voor de reply. Het was zeker niet de bedoeling om de behandeling ter discussie te stellen. Ik denk dat het voor ons als A2 rijders met de 1.4 16v heel interessant is hoe olie verbruik terug gedrongen kan worden tegen een redelijke inspanning. Koprevisie en nieuwe zuigers is voor velen toch een brug te ver, qua kosten en moeite.
Dit is iets wat men zou kunnen proberen.
Mvg
Dit is iets wat men zou kunnen proberen.
Mvg
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Interessant @Gowiie80! Houdt ons zeker op de hoogte van het verbruik. Zoals @DED@2 al terecht aangeeft zullen velen interesse hebben als dit veel goedekopere alternatief goed zijn werk doet.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16