ja, dat klopt , maar heb je een beetje in verwarring gebracht, ik dacht dat deze controller ook de airco/fan regelde maar dat is niet zo, sorry !
wat de fan wel regeld is controller J126 mogenlijk geeft die dan een storing/werkt niet goed. !?
Probleem climate control
- Ale
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Bij de regelaar in mijn eerste bericht bedoel ik de j126. Deze zit er dus al nieuw op.
Deze zou misschien niet goed kunnen zijn, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Is dit mogelijk om te testen?
Lastig om uit te vinden wat het probleem nu werkelijk is.
Deze zou misschien niet goed kunnen zijn, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk. Is dit mogelijk om te testen?
Lastig om uit te vinden wat het probleem nu werkelijk is.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Met een combinatie van weerstanden wordt de snelheid, waarmee de blower draait, beperkt. De weerstanden zitten samen in een aluminium blokje met koelvinnen.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
die ben ik ook tegengekomen maar ook deze : (zie foto)
die zit er dan niet in, of erbij ? op internet noggal warrig, krijg beide kachelweerstanden te zien..
die zit er dan niet in, of erbij ? op internet noggal warrig, krijg beide kachelweerstanden te zien..
- Bijlagen
-
- audi a2 kachelweerstand.jpg (24.07 KiB) 300 keer bekeken
- Ale
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Die laatste afbeelding is voor types met handbedienbare ventilatie ( 3 draaiknoppen in dashboard). De foto daarvoor is voor types met automatische ventilatie ( tiptoetsen met display in dashboard).
In mijn a2 zit automatische ventilatie. Dus die laatste foto zit er bij mij niet in.
Het onderdeel van de foto daarvoor zit er al nieuw in.
Mis ik dan nog een onderdeel, wat ik nog niet heb vervangen, in het geheel?
In mijn a2 zit automatische ventilatie. Dus die laatste foto zit er bij mij niet in.
Het onderdeel van de foto daarvoor zit er al nieuw in.
Mis ik dan nog een onderdeel, wat ik nog niet heb vervangen, in het geheel?