Zolang de olie niet tot bovenaan je bougie staat, zou ik wachten tot je de riem moet vervangen, anders is het erg veel werk voor zo’n kleine lekkage. En idd vloeibare pakking gebruiken was wat ik ook kon vinden. Tot nu toe lekvrij.
Je huidige probleem moet gezien de code en temperaturen wel wat te maken hebben met de een vacuüm issue met de brandstof zou ik zeggen. Als je het nog een keer hebt, dan kun je de benzinedop even losdraaien en kijken of het dan weer ok gaat. En goed vol aftanken om het probleem op te roepen.
Geen vermogen en P0441 melding
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Riem is vrij recent gedaan helaas. Eerst op vakantie en daarna dan maar even kijken wat ik er mee ga doen.Ticcie schreef: ↑Gisteren, 18:19Zolang de olie niet tot bovenaan je bougie staat, zou ik wachten tot je de riem moet vervangen, anders is het erg veel werk voor zo’n kleine lekkage. En idd vloeibare pakking gebruiken was wat ik ook kon vinden. Tot nu toe lekvrij.
Je huidige probleem moet gezien de code en temperaturen wel wat te maken hebben met de een vacuüm issue met de brandstof zou ik zeggen. Als je het nog een keer hebt, dan kun je de benzinedop even losdraaien en kijken of het dan weer ok gaat. En goed vol aftanken om het probleem op te roepen.
Zal het vacuüm probleem weer proberen op te roepen met een tankbeurt