Handleiding / instructieboekje
Bedankt Theo voor de tip. Maar ik had al gebeld met Audi Nederland, nabestellen is niet mogelijk, alleen hopen dat een dealer nog een exemplaar heeft. Heb twee bij mij in de buurt gebeld en helaas. Wel raar dat ook Audi Nederland geen pdf-exemplaar heeft maar ja.....
Probeer het eens op Ebay.de of Marktplaats, er staan er regelmatig op (let op het bouwjaar).
Bovendien zijn ze wel degelijk nog via Audi te krijgen, al zegt Audi Nederland van niet.
Zie http://www.a2-freun.de/forum/showthread ... post884735
Bovendien zijn ze wel degelijk nog via Audi te krijgen, al zegt Audi Nederland van niet.
Zie http://www.a2-freun.de/forum/showthread ... post884735
Ik heb ook zo'n gevoel dat die handleiding nog wel te krijgen is maar daar moeten ze bij de dealer wat voor doen, en aangezien onze karretjes al op leeftijd beginnen te raken hebben ze daar geen zin meer in!! Is mijn eigen gedachte maar komt meestal wel uit!!
Sjors
Sjors
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
[quote="Airbag"]Bedankt Theo voor de tip. Maar ik had al gebeld met Audi Nederland, nabestellen is niet mogelijk, alleen hopen dat een dealer nog een exemplaar heeft. Heb twee bij mij in de buurt gebeld en helaas. Wel raar dat ook Audi Nederland geen pdf-exemplaar heeft maar ja.....[/quote]
Heel vreemd! Ik heb bij mijn dealer (nadat ik de a2 elders had gekocht) gewoon even gevraagd en een week later had ik een nieuw onderhouds en instructieboekje zonder dat ik ervoor hoefde te betalen!!!
Probeer eens een dealer in duitsland! B.v. Autohaus Minrath in Kleve (Audi/VW/Seat?Skoda)
E-mail: <!-- e -->[url=mailto:kontakt@minrath.de]kontakt@minrath.de[/url]<!-- e -->
Theo
Heel vreemd! Ik heb bij mijn dealer (nadat ik de a2 elders had gekocht) gewoon even gevraagd en een week later had ik een nieuw onderhouds en instructieboekje zonder dat ik ervoor hoefde te betalen!!!
Probeer eens een dealer in duitsland! B.v. Autohaus Minrath in Kleve (Audi/VW/Seat?Skoda)
E-mail: <!-- e -->[url=mailto:kontakt@minrath.de]kontakt@minrath.de[/url]<!-- e -->
Theo