Wiellager?
- Audi_gekkie
Vandaag nog even bij Jan Los/Leon Nuvelstijn geweest voor het verversen van de remvloeistof en het uitlezen van Tweety. Voor dat laatste doe ik nog een post in een andere topic.
Haha ik ben geen watje hoor.. ik doe het liever zelf dan laten maken. Met de juiste gereedschap is het geen probleem
en heb goeie vrienden die automonteurs zijn.. komende donderdag ga ik alles vervangen. Dus distributieset, wiellager, olie+filter, brandstoffilter, gloeibougies en versnellingsbakolie... zal ook meteen de egr reinigen. Voor het geval dat..

- Audi_gekkie
Succes!
Je kunt beter ook de andere wiellager vervangen, die zal de nodige kilometers ook gedraaid hebben.
Je kunt beter ook de andere wiellager vervangen, die zal de nodige kilometers ook gedraaid hebben.
- luukske
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik heb vandaag wiellager linksvoor ook vervangen van de 3L ,wat een verademing. Ik had alleen geen imbus 19, die heb ik aan moeten schaffen. Lager was 80 bij mister-auto ( bedankt hier nog voor de tip, ben daar vaste klant geworden) en anderhalf uur werk.
Uiteindelijk... het is ons gelukt alles te vervangen. Maar er kwamen probleempjes erbij
Ik zag meteen dat rechtsvoor stuurkogel aan vervanging toe was, dus maar ook vernieuwd. Helaas bij het bijvullen motorolie liep bijna 1 liter (mobil1 5w30) op de vloer.. ik wist zeker dat de olieplug goed vast zat. Maar.. helaas. De olie vulbuis langs de oliefilter huis was gescheurd. I.v.m tijdgebrek hebben we dit tijdelijk afgedekt en vanaf bovenkant bijgevuld.
Weet iemand toevallig de onderdeelnummer?
Wiellager was zo vervangen

Ik zag meteen dat rechtsvoor stuurkogel aan vervanging toe was, dus maar ook vernieuwd. Helaas bij het bijvullen motorolie liep bijna 1 liter (mobil1 5w30) op de vloer.. ik wist zeker dat de olieplug goed vast zat. Maar.. helaas. De olie vulbuis langs de oliefilter huis was gescheurd. I.v.m tijdgebrek hebben we dit tijdelijk afgedekt en vanaf bovenkant bijgevuld.
Weet iemand toevallig de onderdeelnummer?
Wiellager was zo vervangen