Waar ergens hebben ze die zg EGR geplaatst van een 1.4 benzine uit 2003?
Misschien iemand die hier een foto van de plaats onder de motorkap heeft want ik wil dat ding graag eens schoonmaken.
groet, ruud
Waar zit de EGR van een 1.4 benzine uit 2003?
een foto zal moeilijk gaan je kunt hem bijna niet zien je moet het zelf ook niet willen doen en schoon maken is geen goed idee als je hem heb gedemonteerd hebt kun je net zo goed een nieuwe monteren houd er wel rekening mee dat deze moet worden in gelezen dat moet weer met computer en niet iedereen heeft een vag en die dat ook nog eens voor niets doet ! kijk een sop de web site van gerritspeek! [quote="ruud"]Waar ergens hebben ze die zg EGR geplaatst van een 1.4 benzine uit 2003?
Misschien iemand die hier een foto van de plaats onder de motorkap heeft want ik wil dat ding graag eens schoonmaken.
groet, ruud[/quote]
groet, ruud[/quote]
Van de onze (ook 1.4 uit 2003) is de EGR kort na aankoop nog door de verkoper schoongemaakt. ("een nieuwe monteren kunnen we altijd nog.") Sindsdien rijden we al bijna twee jaar en dik 30.000 km probleemloos. De verkoper heeft dus geluk gehad, en wij tot nu toe ook...
Waar het ding precies zit, weet ik niet uit mijn hoofd en een foto kon ik er niet snel van vinden. Maar ik zag dat je elf de weg naar de buren 'drüben' ook gevonden hebt
Als je naar een verbinding tussen inlaat- en uitlaatspruitstuk zoekt, moet je 'm tegenkomen.
Waar het ding precies zit, weet ik niet uit mijn hoofd en een foto kon ik er niet snel van vinden. Maar ik zag dat je elf de weg naar de buren 'drüben' ook gevonden hebt

Als je naar een verbinding tussen inlaat- en uitlaatspruitstuk zoekt, moet je 'm tegenkomen.
[quote="jan"]een foto zal moeilijk gaan je kunt hem bijna niet zien je moet het zelf ook niet willen doen en schoon maken is geen goed idee als je hem heb gedemonteerd hebt kun je net zo goed een nieuwe monteren houd er wel rekening mee dat deze moet worden in gelezen dat moet weer met computer en niet iedereen heeft een vag en die dat ook nog eens voor niets doet ! kijk een sop de web site van gerritspeek! [quote="ruud"]Waar ergens hebben ze die zg EGR geplaatst van een 1.4 benzine uit 2003?
groet, ruud[/quote][/quote]
De EGR van mijn A2 1.4 benzine uit 2004 is zonder een enkel probleem een half jaar geleden gereinigd na een foutmelding :o . Ik weet dus niet waarom dit niet verstandig is :cry: . Bij mij werkt alles weer perfect!!
Gr. Sjors
groet, ruud[/quote][/quote]
De EGR van mijn A2 1.4 benzine uit 2004 is zonder een enkel probleem een half jaar geleden gereinigd na een foutmelding :o . Ik weet dus niet waarom dit niet verstandig is :cry: . Bij mij werkt alles weer perfect!!

Gr. Sjors
Probeer eerst even het filtertje (nr 14 op de etka tekening) van de EGR klep schoon te maken daarna spuit ik in het slangetje wat silicone-olie om de kern van de klep te smeren.
Je kan hem ook bij de chinees bestellen zie:
http://www.alibaba.com/industry-promoti ... otion.html
Je kan hem ook bij de chinees bestellen zie:
http://www.alibaba.com/industry-promoti ... otion.html
Hierbij een link: http://www.ms-motor-service.com/ximages ... nl_web.pdf