hoe moet ik mijn mountainbike vervoeren?
Trekhaak niet meer leverbaar? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Zou jammer zijn.
De Paulchen drager moet bij jou ook gewoon passen, hoor. Volgens de foto van thck heb je de gewone spoiler die elke A2 af fabriek kreeg. Als je wilt, zoek ik vanavond even voorbeeld foto's van deze drager op de A2. Lijkt mij (buiten in de auto) de meest logische optie.
De Paulchen drager moet bij jou ook gewoon passen, hoor. Volgens de foto van thck heb je de gewone spoiler die elke A2 af fabriek kreeg. Als je wilt, zoek ik vanavond even voorbeeld foto's van deze drager op de A2. Lijkt mij (buiten in de auto) de meest logische optie.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="fastbambi"]Paulchen past idd wel!
Heb de dealer gebeld (Pon) en die zeggen dat deze niet leverbaar is...toen belde ik de garage waar mn oto in onderhoud is en die gaf aan dit ook niet te doen....ivm aluminium?[/quote]
Het wordt ook steeds moeilijker om onderdelen van een A2 te krijgen, een Paulchen fietsendrager is al moeilijk 2e hands aan te komen laat staan nieuw. In de kleur 26Z (Swing) , qua interieur heb ik de laatste 2 weken ook al twee keer bot gevangen wat levering betreft.
Heb de dealer gebeld (Pon) en die zeggen dat deze niet leverbaar is...toen belde ik de garage waar mn oto in onderhoud is en die gaf aan dit ook niet te doen....ivm aluminium?[/quote]
Het wordt ook steeds moeilijker om onderdelen van een A2 te krijgen, een Paulchen fietsendrager is al moeilijk 2e hands aan te komen laat staan nieuw. In de kleur 26Z (Swing) , qua interieur heb ik de laatste 2 weken ook al twee keer bot gevangen wat levering betreft.
Hm, als ik op http://www.paulchensystem.net/ kijk, kan ik zowel de Mittellader als de Tieflader in 3 versies bestellen. En ik krijg (tot het invoeren van mijn gegevens in elk geval) geen melding dat ze niet leverbaar zouden zijn. Hopelijk helpt dat 

[quote="Pet"]Dit zou ik nog niet aan mijn audi hangen !!!
Liever een dure trekhaak kan dan ook een aanhanger mee
Ik zie je al een elec fiets er op tillen pfffffff[/quote]
Ik vind het ook geen gezicht maar het werkt wel!! Pas op, je mag op een standaard fietsendrager op de trekhaak geen elec.fietsen vervoeren!! Daar heb je blijkbaar aparte fietsdragers voor!!
Sjors
Liever een dure trekhaak kan dan ook een aanhanger mee
Ik zie je al een elec fiets er op tillen pfffffff[/quote]
Ik vind het ook geen gezicht maar het werkt wel!! Pas op, je mag op een standaard fietsendrager op de trekhaak geen elec.fietsen vervoeren!! Daar heb je blijkbaar aparte fietsdragers voor!!
Sjors
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Mij lijkt dat je deze fietsendrager ook niet monteerd omdat je hem zo mooi vindt staan maar uit praktische overweging, dus voor diegene die een fiets willen gaan vervoeren met de A2 en daarvoor geen "vaste" haak willen monteren is dit de oplossing!
Mooi of niet speelt helemaal geen rol! (dat dichte grilletje is ook foeilelijk en er zijn toch maar weinig A2 rijders die deze daarom hebben vervangen voor de "open" gril)
(ik wel dus :lol: )
Theo
Mooi of niet speelt helemaal geen rol! (dat dichte grilletje is ook foeilelijk en er zijn toch maar weinig A2 rijders die deze daarom hebben vervangen voor de "open" gril)
Theo
[quote="Thck"]dat dichte grilletje is ook foeilelijk[/quote]
Over smaak valt niet te twisten zegt men....
Ik vind dat ribbelgrilletje niet om aaaaan te zien :lol:
Wat betreft fietsdrager aan achterklep zou ik alleen een specifiek
voor A2 ontworpen drager monteren en niet een "one for all"
i.v.m. krachten op achterruit. Ook zijn er dakdragers voor fietsen,
kun je mooi thuis een stellage bouwen om de fiets met een sprintje
op de auto te fietsen (op tijd remmen!).
Gompie
Over smaak valt niet te twisten zegt men....
Ik vind dat ribbelgrilletje niet om aaaaan te zien :lol:
Wat betreft fietsdrager aan achterklep zou ik alleen een specifiek
voor A2 ontworpen drager monteren en niet een "one for all"
i.v.m. krachten op achterruit. Ook zijn er dakdragers voor fietsen,
kun je mooi thuis een stellage bouwen om de fiets met een sprintje
op de auto te fietsen (op tijd remmen!).

Gompie
[quote="Thck"]Mij lijkt dat je deze fietsendrager ook niet monteerd omdat je hem zo mooi vindt staan maar uit praktische overweging, dus voor diegene die een fiets willen gaan vervoeren met de A2 en daarvoor geen "vaste" haak willen monteren is dit de oplossing!
Theo[/quote]
Voor de A2 is geen vaste trekhaak verkrijgbaar alleen met afneembare kogel dus trekhaak eraf en je ziet er niets meer van
Mooi toch kan toch de aanhanger mee
Gr peter
Theo[/quote]
Voor de A2 is geen vaste trekhaak verkrijgbaar alleen met afneembare kogel dus trekhaak eraf en je ziet er niets meer van
Mooi toch kan toch de aanhanger mee
Gr peter
Peter...kan jij dan ook een trekhaak monteren? want de dealer wil het niet doen..zou toch met een gegronde reden moeten zijn, lijkt mij...
Lastig, de een zegt van wel, de ander niet....ik heb geen elektrische fiets, maar een mountainbike van nog geen 10 kg....die altijd....maar dan ook echt altijd onder de modder zit als ik hem mee terug naar huis neem...
Lastig, de een zegt van wel, de ander niet....ik heb geen elektrische fiets, maar een mountainbike van nog geen 10 kg....die altijd....maar dan ook echt altijd onder de modder zit als ik hem mee terug naar huis neem...