Door dat de hydrauliekslang te kort is bij de 3L. heeft en vriend van mij een slang van een Lupo 3L gemonteerd
een kant was helemaal weggesleten. De A2 kon tot wel 500km gewoon rijden, maar daarna kon je een uur wachten voordat hij het weer deed of je resette de boort computer door de accu polen er af te halen.
Nadat deze slang naar de koppelingscylinder was vervangen geen last meer gehad.
Ik zie geen berichten staan van soort gelijke gevallen, maar ik kan mij niet voorstellen de enige te zijn.
Zijn er meer gevallen?
hydrauliekslang te kort
Hydrauliekslang is niet te kort, dit probleem treedt ook op bij Lupo 3L (vooral 2e type).
De pomp zit vast aan de carroserie en de gangsteller aan de bak, door het kantelen van de motor
slijt de slang. Ik heb er al minstens een dozijn vervangen, zijn meestal rond de 200000km versleten.
Vervangen is een half uurtje werk als je weet wat je moet doen. Onlangs iemand gesproken die
500 euro had betaald bij de Audi dealer om dat slangetje te vervangen. Niet verstandig om een slang van een
Lupo 3L te monteren want die is veel te lang.
Mvg,
Paul
De pomp zit vast aan de carroserie en de gangsteller aan de bak, door het kantelen van de motor
slijt de slang. Ik heb er al minstens een dozijn vervangen, zijn meestal rond de 200000km versleten.
Vervangen is een half uurtje werk als je weet wat je moet doen. Onlangs iemand gesproken die
500 euro had betaald bij de Audi dealer om dat slangetje te vervangen. Niet verstandig om een slang van een
Lupo 3L te monteren want die is veel te lang.
Mvg,
Paul