Voor mijn a2 1.2 tdi van 2001 wil ik rechtsvoor de stuurkogel/spoorstangeind vervangen
Welk type/soort moet ik hebben uit dit overzichtje ? (dit overzichtje verschijnt wanneer je de keuze maakt voor een a2 1.2 tdi, als je de verschillende soorten aanklikt krijg je meer info, bij sommige zie je ook andere merken tevoorschijn komen, maar in beginsel komen al deze hits eruit rollen als je op kenteken of op merk en type zoekt)
Ik dacht eraan om ze gelijk allebei de kanten te doen i.v.m verschillende soorten die er zijn
(ik weet nog dat ik een aantal maanden geleden de linker heb vervangen, geen idee meer welke soort dat was, ieg niet bij de dealer gekocht maar bij een automaterialenzaak, de kans dat deze dus anders is dan die er op zit is groot, dus beter uit voorzorg nu 2 dezelfde kopen, maar welke ???
Hoor graag van de kenners welke ik het beste kan nemen, en eventueel wat de verschillen zijn ?
(prijsverschil vs kwaliteit is duidelijk,maar wat mij opvalt zijn de verschillende vormen lijkt het wel
bvd dank voor t meedenken
http://www.mister-auto.nl/fl/spoorstang ... _g914.html
Help! Welke stuurkogel voor de a2 1.2 tdi uit dit rijtje
- koop9
- Motortype: (nog) geen Audi A2
het vreemde is dat bij het originele onderdeelnummer onderscheid word gemaakt tussen de 3L en de rest.
van een 3L zijn dit de audi nummers.
orgineel; links 8Z0 419 811 A 50,40 euro incl
rechts 8Z0 419 812 A 50,40 euro incl
bij diverse after market leveranciers komt men met de nummers van de lupo 3L aangezet maar daar denkt audi dus anders over omdat die dus een ander nummer opgeven.
het enige merk dat ik tegenkom als ik het net afstruin die wel het onder het juiste nummer levert is ¨lemförder¨ (valt onder de ZF, sachs groep)
die geven wel de juiste aan.
links 24739 03
rechts 24740 03
mister auto heeft dit merk wel in het assortiment, ik zou ze even een mailtje sturen.
van een 3L zijn dit de audi nummers.
orgineel; links 8Z0 419 811 A 50,40 euro incl
rechts 8Z0 419 812 A 50,40 euro incl
bij diverse after market leveranciers komt men met de nummers van de lupo 3L aangezet maar daar denkt audi dus anders over omdat die dus een ander nummer opgeven.
het enige merk dat ik tegenkom als ik het net afstruin die wel het onder het juiste nummer levert is ¨lemförder¨ (valt onder de ZF, sachs groep)
die geven wel de juiste aan.
links 24739 03
rechts 24740 03
mister auto heeft dit merk wel in het assortiment, ik zou ze even een mailtje sturen.