Beste forumleden,
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een A2 uit 2001. Nu heb ik twee vragen:
1) Als ik de motor uitschakel en de sleutel uit het contact haal hoor ik telkens een geluidsignaal: 3x3 korte pieptonen. Hoort dit zo of probeert de auto mij op een probleem te attenderen?
2) Tot twee keer toe kreeg ik vlak na het starten een foutmelding van het ABS systeem. Nu start ik de auto pas als de controlelampjes van het ABS systeem weg zijn na de stroom ingeschakeld te hebben en krijg ik de waarschuwing niet meer. Kwam de waarschuwing doordat ik de auto te snel startte?
Alvast bedankt.
Geluidsignaal bij uitschakelen
- stefan74
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De mijne geeft ook 3 piepjes als ik hem uitzet.
Neem aan dat je ook een VDO dayton (navi) radio er in hebt zitten? Dan is het de radio die piept dat ie in de diefstalbeveiliging gaat.
Is ook in het menu te wijzigen qua volume, lengte van de piepjes en je kunt er ook een 'dong' geluid van maken, alsof je in een vliegtuig zit en je gordel vast moet maken.
Vraag 2 heb ik geen antwoord op.
Neem aan dat je ook een VDO dayton (navi) radio er in hebt zitten? Dan is het de radio die piept dat ie in de diefstalbeveiliging gaat.
Is ook in het menu te wijzigen qua volume, lengte van de piepjes en je kunt er ook een 'dong' geluid van maken, alsof je in een vliegtuig zit en je gordel vast moet maken.
Vraag 2 heb ik geen antwoord op.