niets tegen kcck want misschien meld hij zich nog.
maar volgens mij moet je met aanmelden je mailadres opgeven, de mod of zijn rechterrhand zou na een x periode evt een mailtje kunnen sturen bij een niet afgesloten / oplossing gevend draadje.
maar misschien druist dit tegen het forum beleid c.q. privacy wet.
bij problemcar is het tegenwoordig zo als je niet je draadje afmaakt/afsluit word er een melding onder je nwe vraag gemaakt met daar in de vraag om eerst de oude draadjes af te sluiten met het antwoord op de vraag.
heel effectief want ik dacht dat het zo was dat niemand kan reageren voordat de mod de boel weer vrij gegeven heeft.
wel extra werk voor de mods......
Hoe vaak gaan die Comfort Modules stuk?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
We gaan helemaal off-topic, maar ik zie een zinvolle wens met veel voordelen voor het forum in nieuwe stijl!
Ik zal dit plaatsen in het draadje over de upgrade: werk-in-uitvoering-t3383.html.
Ik zal dit plaatsen in het draadje over de upgrade: werk-in-uitvoering-t3383.html.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16