die man mag de naam beun de haas niet eens dragen!!!!
je zou dit als oplossing om thuis te komen kunnen doen (ANWB oplossing) maar je moet wel een nwe laten monteren
misschien is het ook wel zoiets geweest en heeft de oude eigenaar gedacht; ¨probleem voor de volgende¨
Remprobleem en slecht stationair lopen
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zit in dit hoekstukje ook de terugslagklep voor de rembekrachtiger verwerkt?
Kan een reden zijn dat het relatief prijzig is.
Kan een reden zijn dat het relatief prijzig is.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
[quote="Peter_Audi_A2"]Zit in dit hoekstukje ook de terugslagklep voor de rembekrachtiger verwerkt?
Kan een reden zijn dat het relatief prijzig is.[/quote]
Heb hem hier inmiddels voor mij liggen, en het lijkt er inderdaad op dat er in dat hoekstukje een soort membraan zit. Prijs is trouwens 28,45 ex. BTW en korting.
Heb hem hier inmiddels voor mij liggen, en het lijkt er inderdaad op dat er in dat hoekstukje een soort membraan zit. Prijs is trouwens 28,45 ex. BTW en korting.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
[quote="Gideon"][quote="Peter_Audi_A2"]Zit in dit hoekstukje ook de terugslagklep voor de rembekrachtiger verwerkt?
Heb hem hier inmiddels voor mij liggen, en het lijkt er inderdaad op dat er in dat hoekstukje een soort membraan zit. Prijs is trouwens 28,45 ex. BTW en korting.[/quote]
Probeer maar eens in beide richtingen er doorheen te blazen, dan merk je het gauw genoeg ...
Heb hem hier inmiddels voor mij liggen, en het lijkt er inderdaad op dat er in dat hoekstukje een soort membraan zit. Prijs is trouwens 28,45 ex. BTW en korting.[/quote]
Probeer maar eens in beide richtingen er doorheen te blazen, dan merk je het gauw genoeg ...

Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- Gideon
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
Het vervangen is inmiddels gelukt, hij loopt weer als een zonnetje. Het vastmaken van het slangetje onder het inlaatspruitstuk is nog een behoorlijk gepruts, omdat dit vanaf onderen moet. De rest is eigenlijk relatief simpel.