@Piet_A2 Advies, op de meeting laten uitlezen.
Vocht in de koplamp is een veel voorkomend probleem bij de A2.
Soms helpt het om een gaatje te boren in de unit.
Waar precies? Vraag het op de meeting.
Temperatuur te laag
Ik heb een andere koplamp gekocht, niet alleen om het vocht probleem..@Piet_A2 Advies, op de meeting laten uitlezen.
Vocht in de koplamp is een veel voorkomend probleem bij de A2.
Soms helpt het om een gaatje te boren in de unit.
Waar precies? Vraag het op de meeting.
De passagiers kant is nieuw , bestuurders kant (met vocht) ziet er verlept uit..
glas is ietwat vaal en binnenwerk niet meer blinkend schoon.. dus vervangen lijkt een stuk beter!
Ik had ooit een Mazda die vast zat dus open bleef...
1 gekocht, goedkoopste en bleef motor te koud..
Toen toch maar duurdere gehaald en alle 3 in pannetje...
De stuk bleef stuk, maar na meten in kokend water met de oven thermometer wist ik voor het terug brengen het verschil.
De Video 8 camera als bewijs en geen probleem.
Toen ooit geleerd dat hij rond de 85 graden begint met openen en bij 90 vol open moest zijn...
Maar met kokend water laten afkoelen dus andersom... vol open en kijken wanneer hij dicht begint te gaan en volledig dicht is...
Maar origineel?
Nee, soms niet, mijn plaatselijke Audi dealer monteerde Bosch Super 4 maar Koop9 adviseerde mij toch de NGK te monteren...
Soms zoals ook bij andere voertuigen de dubbel massa vliegwielen is een nepper die anders is beter....
Ik vergelijk het met versnellingsbakken...
Ze moeten aan minimale eisen voldoen maar als je die olie gebruikte is na 200.000 Km een flinke rekening niet uitgesloten!
Als je beter als voorschrift van goed merk gebruikte...
Ik weet dat je vaak per dealer sterke verschillen ziet in bepaalde onderdelen en vaak is dat gekoppeld aan materiaal dat ze gebruiken..
Welke olie gebruiken ze en welke onderdelen, ze moeten vaak, maar die afwijken zitten vaak beter....
1 gekocht, goedkoopste en bleef motor te koud..
Toen toch maar duurdere gehaald en alle 3 in pannetje...
De stuk bleef stuk, maar na meten in kokend water met de oven thermometer wist ik voor het terug brengen het verschil.
De Video 8 camera als bewijs en geen probleem.
Toen ooit geleerd dat hij rond de 85 graden begint met openen en bij 90 vol open moest zijn...
Maar met kokend water laten afkoelen dus andersom... vol open en kijken wanneer hij dicht begint te gaan en volledig dicht is...
Maar origineel?
Nee, soms niet, mijn plaatselijke Audi dealer monteerde Bosch Super 4 maar Koop9 adviseerde mij toch de NGK te monteren...
Soms zoals ook bij andere voertuigen de dubbel massa vliegwielen is een nepper die anders is beter....
Ik vergelijk het met versnellingsbakken...
Ze moeten aan minimale eisen voldoen maar als je die olie gebruikte is na 200.000 Km een flinke rekening niet uitgesloten!
Als je beter als voorschrift van goed merk gebruikte...
Ik weet dat je vaak per dealer sterke verschillen ziet in bepaalde onderdelen en vaak is dat gekoppeld aan materiaal dat ze gebruiken..
Welke olie gebruiken ze en welke onderdelen, ze moeten vaak, maar die afwijken zitten vaak beter....