75 pk tdi stotteren, onregelmatige loop, ABS en ASR melding

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Audi_gekkie

29 dec 2012, 03:32 0 x

Ik lees deze topic nu pas!

Hoe lang duurt zo'n klus Falcon en heb je ook speciaal gereedschap gebruikt?
falcon

03 jan 2013, 20:34 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Hoe lang duurt zo'n klus Falcon en heb je ook speciaal gereedschap gebruikt?[/quote]Dit klusje kun je in een uurtje prima klaren, je zou het bij wijze van spreken onderweg kunnen doen omdat je geen brug nodig hebt. Speciaal gereedschap is ook niet nodig, slechts een torx bit (voor verwijderen luchtinlaat) en een dopsleutelsetje...
Audi_gekkie

04 jan 2013, 13:58 0 x

[quote="falcon"][quote="Audi-gekkie"]Hoe lang duurt zo'n klus Falcon en heb je ook speciaal gereedschap gebruikt?[/quote]Dit klusje kun je in een uurtje prima klaren, je zou het bij wijze van spreken onderweg kunnen doen omdat je geen brug nodig hebt. Speciaal gereedschap is ook niet nodig, slechts een torx bit (voor verwijderen luchtinlaat) en een dopsleutelsetje...[/quote]

Mooi.
Mocht mij dit gebeuren dan kan ik dit klusje zelf klaren.
Je hebt de moertjes van het kleppendeksel op gevoel aangedraaid zonder momentsleutel?
falcon

05 jan 2013, 23:22 0 x

[quote="Audi-gekkie"]Je hebt de moertjes van het kleppendeksel op gevoel aangedraaid zonder momentsleutel?[/quote]klopt, dat heb ik al vaker gedaan en geen problemen ervaren. Ik heb overigens wel de juiste aandraai-volgorde aangehouden. Een momentsleutel voor de kleinere (<60nm) momenten staat nog wel op het verlanglijstje...
Mc.Didi

22 jan 2017, 18:23 0 x

Ja dit lijkt inderdaad sterk op mijn probleem ook al branden er niet exakt dezelfde lampjes... wel idem dito dat herstarten als bij @Pieter454 en inderdaad kon ik dat altijd om die manier oplossen tot vorige maandag dus... we hebben al zoveel vervangen maar dit nog niet...
Hopelijk is dit de gouden tip !
Plaats reactie