Math,
Ik weet niet waar je deze van de clima hebt afgepikt, maar gebruikelijk(er) is het om hem van het contactslot zelf te pakken of vanachter de zekeringkast. Any way, je zou voor de zekerheid een willekeurige andere radio kunnen aansluiten, zoals eerder al is voorgesteld om de radio zelf uit te sluiten.
Je komt er nu op een vervelende manier achter dat elektronische problemen lastig te traceren zijn helaas.
Lekstroom radio
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
DED@2,
Pen 3 van stekker D heeft geschakelde plus, kleur van de draad is blauw/zwart, zoals hier op forum zelf, zie viewtopic.php?t=2711 en waarom niet? Zit ja ook vlak achter/onder de radio. Waarom moeilijk doen als makkelijk kan? Andere radio ja, moet je ook hebben dan, vooraleerst es andere accu die heb ik wel....bedankt
Pen 3 van stekker D heeft geschakelde plus, kleur van de draad is blauw/zwart, zoals hier op forum zelf, zie viewtopic.php?t=2711 en waarom niet? Zit ja ook vlak achter/onder de radio. Waarom moeilijk doen als makkelijk kan? Andere radio ja, moet je ook hebben dan, vooraleerst es andere accu die heb ik wel....bedankt
- rolf
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Weet je niet hoe een ampere meter werkt? Of heb je geen multimeter met die mogelijkheid?
Had je het al geweten ipv raden maar en moeilijk doen.......
Watch and learn.
https://youtu.be/KF1gijj03_0
Had je het al geweten ipv raden maar en moeilijk doen.......
Watch and learn.

https://youtu.be/KF1gijj03_0
-
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
rolf,
Waar heb je het over als ik vragen mag of ben je beetje gefrustreerd? Wat jij voorstelt daar hoef ik niet naar te kijken en ja ik weet hoe ik een eventuele lekstroom moet meten, jij ook? Goed lezen aub, KAN HET ZIJN DAT DE RADIO ZELF OF EEN INSTELLING (GEHEIME ZENDER
) HET PROBLEEM IS??? Meer vraag ik niet...nou ga je zeker vragen welke radio of probeer es een andere radio of dat ik lekstroom moet gaan meten...leer es lezen en luisteren ipv domme opmerkingen te maken , zijn wel meer mensen met verstand van techniek, maar jij niet helaas

Waar heb je het over als ik vragen mag of ben je beetje gefrustreerd? Wat jij voorstelt daar hoef ik niet naar te kijken en ja ik weet hoe ik een eventuele lekstroom moet meten, jij ook? Goed lezen aub, KAN HET ZIJN DAT DE RADIO ZELF OF EEN INSTELLING (GEHEIME ZENDER