Na een met kale sleutel omzet te hebben met klapsleutel was na ECU aanpassen voldoende dat hij deze kan herkennen,
Dit is een niet werkende en met nieuwe batterij en in de deur zelf op knop open/dicht drukken met contact aan, wat hier al vaker is geschreven voor afstandbediening....
Ik heb de auto van 2 gewone zo naar klapsleutels gedaan.
Zelf even zoeken op berichten uit 2015....
Sleutels programmeren / inleren
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Jur
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Ja precies. Naar die verduidelijking was ik op zoek. Dank!Peter_Maathuis schreef: ↑29 aug 2018, 12:39N.B. het gaat hier niet over het inleren van sleutels (mechanisch contactslot, startonderbreker), maar over afstandsbedieningen voor de centrale vergrendeling
- Gjhu
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Allen dank voor jullie reacties. Ga er vast uitkomen. Ga vrijdag de auto halen en de instructies proberen. Lukt 't niet kan ik naar Audiparts rijden, dat is daar om de hoek. Heb ik m'n A6 ook in onderhoud en ik mocht zo langs komen rijden als ik er niet uit kwam. ( Maar met jullie tips gaat dat vast lukken
)

- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
En? Doen de sleutels het al?
We zijn uiteraard ook benieuwd naar een update op jouw voorstelronde
We zijn uiteraard ook benieuwd naar een update op jouw voorstelronde

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Gjhu
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Excuus voor de late reactie, bijna vakantie dus een hoop geregel maarrrrr; we hebben de A2 en hij bevalt erg goed. De afstandsbediening werkte niet en ondanks de tips kreeg ik hem niet aan de praat. De garage waar we onze A2 kochten ligt vlakbik Veghel en bij Audiparts hadden ze binnen 5 minuten beide sleutels werkend mbv Vagcom. Thuis de auto lekker gewassen en de bekleding gereinigd. Deurpanelen met terpentine schoongemaakt en hij is weer als nieuw. Nu alleen de radio nog eens aanpassen dat die ook op het contact werkt en nog een keer via Vagcom wat kleine aanpassingen en ik ben helemaal happy.
Hierbij nog een foto van onze A2 met zijn grote broer( die hoognodig gewassen moet worden
)
Hierbij nog een foto van onze A2 met zijn grote broer( die hoognodig gewassen moet worden

- Bijlagen
-
- 290E8102-D283-42D9-B0AB-720F4B385F6C.jpeg (792 KiB) 2330 keer bekeken
-
- F732C0C5-5499-4E76-B709-057AC1FCAE71.jpeg (821.83 KiB) 2330 keer bekeken