Geen comfortfuncties meer?!
Gisteren naar Jan Eenink in Vorden gereden, bijna 7 jaar geleden was ik 1 van z'n eerste klanten die een door hem geimporteerde A2 kocht. Inmiddels heeft hij er z'n beroep van gemaakt en kwam ik gisteren in een hal met wel 15 A2's binnen, toch leuk!
We hebben gezocht naar een compatibele comfortmodule uit 1 van z'n A2's in de voorraad om zo te bevestigen dat het écht om de comfortmodule ging.
Gelukkig; een andere comfortmodule erin geprikt en alles deed het weer!
Het typenummer van mijn eigen module eindigt op J, en degene die uiteindelijk goed werkte had letter N (vervangend model van J)
Jan heeft binnenkort een goede comfortmodule binnen, die gaan we testen en als ie past ben ik geholpen.
We hebben gezocht naar een compatibele comfortmodule uit 1 van z'n A2's in de voorraad om zo te bevestigen dat het écht om de comfortmodule ging.
Gelukkig; een andere comfortmodule erin geprikt en alles deed het weer!
Het typenummer van mijn eigen module eindigt op J, en degene die uiteindelijk goed werkte had letter N (vervangend model van J)
Jan heeft binnenkort een goede comfortmodule binnen, die gaan we testen en als ie past ben ik geholpen.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
De Skoda Fabia uit 1999 ~2007 heeft vaak dezelfde en de 2006 was maar €12,50 bij plaatselijke sloper, omdat het Audi logo ontbreekt, zelfde EON nummer maar VW, Seat, Skoda, en die zijn voldoende goede gebruikte leverbaar!
Dus zoek eens binnen VAG groep en betaal minder en vraag voor je Skoda onderdelen!
Dus zoek eens binnen VAG groep en betaal minder en vraag voor je Skoda onderdelen!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Die module kan ook gewoon 1:1 overgezet worden?eekhoorntje schreef: ↑01 feb 2019, 10:07De Skoda Fabia uit 1999 ~2007 heeft vaak dezelfde en de 2006 was maar €12,50 bij plaatselijke sloper, omdat het Audi logo ontbreekt, zelfde EON nummer maar VW, Seat, Skoda, en die zijn voldoende goede gebruikte leverbaar!
- Bart-S
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Zal het???eekhoorntje schreef: ↑01 feb 2019, 10:07De Skoda Fabia uit 1999 ~2007 heeft vaak dezelfde en de 2006 was maar €12,50 bij plaatselijke sloper, omdat het Audi logo ontbreekt, zelfde EON nummer maar VW, Seat, Skoda, en die zijn voldoende goede gebruikte leverbaar!
Heb even opgezocht maar die module heeft een hele andere vorm en aansluitingen. Deze zitten op de voor/achterkant terwijl ze bij de A2 op de kopse kant zitten.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Vaak dezelfde..... dus niet allemaal....
Vond hem door langs vele wrakken lopen en had foto van defecte op telefoon en deze was goede.
Weet niet of het motor gebonden is maar kon kiezen uit 2006 en een vieze uit 1999 gezien het nog aanwezige nummerplaat.
Vond hem door langs vele wrakken lopen en had foto van defecte op telefoon en deze was goede.
Weet niet of het motor gebonden is maar kon kiezen uit 2006 en een vieze uit 1999 gezien het nog aanwezige nummerplaat.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Update,
Dinsdagavond naar Jan Eenink gereden, die had een comfortmodule type N voor me liggen. Even omprikken en alles deed het weer!
Nu moet ik wel de afstandbediening opnieuw koppelen, want die functie is verloren gegaan. Heb al meerdere how-to's gevolgd maar tot nu toe werkt het nog niet
Dat wordt waarschijnlijk iemand met VAG-COM strikken....
Groeten!
Dinsdagavond naar Jan Eenink gereden, die had een comfortmodule type N voor me liggen. Even omprikken en alles deed het weer!
Nu moet ik wel de afstandbediening opnieuw koppelen, want die functie is verloren gegaan. Heb al meerdere how-to's gevolgd maar tot nu toe werkt het nog niet

Groeten!