A2 Dokter

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
trebbor77
Audi A2 clublid
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 jun 2019, 07:40 6 x

Een welbekende bandenboer die ook reparaties en keuringen uitvoert wist me recent wel een hoge rekening voor te schotelen maar enkele essentiële probleempjes niet op te lossen.

Niets zo vervelend als je auto wegbrengen voor reparatie en APK, veel geld betalen en wegrijden met een aantal issues die nog niet opgelost zijn en die ze ook niet voor je kunnen/willen oplossen.

De naam "A2 Dokter" is hier een bekende en geliefde naam die ik al vaak voorbij had horen komen maar waar ik zelf nog nooit gebruik van had gemaakt. Waarschijnlijk ook omdat hij voor mij niet om de hoek zit.

Vrijdagochtend toch mijn auto naar deze arts gebracht om de problemen te laten verhelpen. Vriendelijk ontvangen door dokter Lucas, een mooie zitplek aangewezen gekregen op de 1e A2 bank die ik van me leven heb gezien (verrijdbare pallet met daarop 2 voorstellen van een A2 :) ), kopje koffie gedronken en even de "probleempjes" doorgenomen. Daarna inspecteerde de dokter even snel de auto waarbij je gelijk door krijgt waarom deze man zich de A2 dokter noemt (en mag noemen!).

Zaterdagmiddag blij verrast door een berichtje dat de auto al weer klaar was! Gelijk opgehaald en alles opgelost!

Bij deze even een dikke pluim voor de A2 dokter (en dank voor de mensen die me tijdens de isolatie minimeet benadrukten met mijn problemen hier langs te gaan). Tevens het goed bedoelde advies aan iedereen die problemen heeft of krijgt met zijn geliefde A2 deze hier langs te brengen. Ga je geen spijt van krijgen (ook al zal het voor meer mensen niet om de hoek zijn).
Plaats reactie