mijn A2 is meer dan een jaar in de garage, dus is de accu leeg.
Ik start de motir met een startkabel en een andere auto
motor draait, ik ga even rijden en na een paar minuten verschijnt in het instrumentenbord een STOP met een luid gepiep, iemand een idee van de oorzaak?
alvast bedankt
lege accu startkabels STOP
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ja, bekend probleem.
Als alle lampjes als kerstboom gaan branden en piepen, stuur bekrachtiging uitviel is je accu vermoedelijk onder de 11.7 volt.
Die moet eigenlijk boven de 12.4 zijn dus flink laden en dan nogmaals proberen.
Maandag gelijk een nieuwe halen en wel de polen en klemmen even opschuren voor goed contact.
Zolang je de auto op toeren hield, boven de 2000 toeren laad de dynamo genoeg maar bij even gas los weer storing.
Heb je bij ingekochte die lang stil staan wel vaker gehad, andere accu en opgelost...
Als alle lampjes als kerstboom gaan branden en piepen, stuur bekrachtiging uitviel is je accu vermoedelijk onder de 11.7 volt.
Die moet eigenlijk boven de 12.4 zijn dus flink laden en dan nogmaals proberen.
Maandag gelijk een nieuwe halen en wel de polen en klemmen even opschuren voor goed contact.
Zolang je de auto op toeren hield, boven de 2000 toeren laad de dynamo genoeg maar bij even gas los weer storing.
Heb je bij ingekochte die lang stil staan wel vaker gehad, andere accu en opgelost...
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik heb net over een 1.6 Fsi dus benzine geschreven, met 402.204 op de teller dus voor een diesel erg weinig....
Lees maar even over Mis K00P.
Lees maar even over Mis K00P.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?