Scherp man, ik had dezelfde trigger ...
Ik ben ooit eens bij een live optreden van haar geweest ... trippy man ... elektrische strijkstokken enzo

Werd jou wat gevraagd? Ssst!!!eekhoorntje schreef: ↑13 feb 2020, 09:116 Bak?
Nooit meer, de topsnelheid haalde je dan in 5e versnelling en de 6e word de auto rustiger.
Ook minder trekkracht en vaker schakelen.... nu heb je in 4e nog kracht voor inhalen en 5e nog redelijke versnelling maar bij 6e is alles van deze 1.6 dan gelijk aan 1.4 versie!
Bij een sloop bak zullen de kosten van 5 of 6 bak niet echt veel verschillen, maar lastiger zoeken.
Het is iets teveel werk en weet niet of de BBY & BAD motoren dezelfde hebben, maar ik heb er nu iets in wat er niet thuis hoorde.
Achteraf beoordeeld, leuk op pookje maar zodra de koppeling over vele jaren op is, gaat die oude 5 bak er weer onder!
De 6 bak is zuiniger maar je kreeg Luie auto!
Of je gebruik straks de 5e die lager is dan huidige 5e versnelling en de 6e is voor oude bejaarde die bij mijn grijze haren paste!
De 5 is bij mijn meer 4½ en de 6 eigenlijk 5½ dus ergens tussenin.
Meer schakelen en ik droomde van de 6 bak, nu een nacht merrie geworden!![]()
Kwam mij ook al bekend voor. Van het nummer zijn veel covers gemaakt en/of samples in andere nummers gebruikt.
Het is voor mij wat dichterbij, en mijn riem en w.pomp zit er nu 93k / 6 jaar op, officieel moet ie vervangen worden maar officieus kan ik nog 2 jaar en 27k door... zit een beetje te dubben of ik er nog wel geld aan uit wil geven/ iets anders ga aanschaffen.Bernard schreef: ↑13 feb 2020, 11:24Een opmerking over de vraag Stefan74 wat het allemaal kost bij Lucas.
Ik adviseer je eens langs te gaan bij deze uitstekende vakman.
Lucas werkt al jaren met de A2 dus uitgebreide ervaring.
Ik heb zeer veel waardering voor deze kleine ondernemers die hun vak met passie uitvoeren.
Lucas is er daar een van, ik woon niet naast de deur(Amsterdam) maar ik trek er graag een dag voor uit.
Dus maak een afspraak ja en wat het kost? dat is te voorbarig![]()
Dan ga ik mee met dit eerder advies: neem eens contact op met Lukas. Tot nu toe is niemand daar letterlijk en figuurlijk slechter van geworden!Bernard schreef: ↑13 feb 2020, 11:24Een opmerking over de vraag Stefan74 wat het allemaal kost bij Lucas.
Ik adviseer je eens langs te gaan bij deze uitstekende vakman.
Lucas werkt al jaren met de A2 dus uitgebreide ervaring.
Ik heb zeer veel waardering voor deze kleine ondernemers die hun vak met passie uitvoeren.
Lucas is er daar een van, ik woon niet naast de deur(Amsterdam) maar ik trek er graag een dag voor uit.
Dus maak een afspraak ja en wat het kost? dat is te voorbarig![]()