Benodigd gereedschap distributieriem vervangen 1.2 tdi
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
1.2 Tdi of 1.4 Aua?
Graag aanpassen of heb je er 2?
Gereedschap is hetzelfde en online of op een DVD kun je alles vinden, ook de aanhaal koppels voor moment sleutel en hoe de spanner moest...
Ik kan deze tegen vriendenprijs leveren, wel moet je Laptop een DVD speler hebben.... of een losse.
Gezien de garantie zou ik voor mensen die dit vragen liever antwoorden;
Laten doen of op sleutel meeting in Hilversum onder controle van iemand met enige Riem ervaring!
Graag aanpassen of heb je er 2?
Gereedschap is hetzelfde en online of op een DVD kun je alles vinden, ook de aanhaal koppels voor moment sleutel en hoe de spanner moest...
Ik kan deze tegen vriendenprijs leveren, wel moet je Laptop een DVD speler hebben.... of een losse.
Gezien de garantie zou ik voor mensen die dit vragen liever antwoorden;
Laten doen of op sleutel meeting in Hilversum onder controle van iemand met enige Riem ervaring!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Qua gereedschap: Krukas en nokkenas blokkeer gereedschap. Zijn te koop als een setje en niet duur bij online gereedschap winkels.
Een momentsleutel is ook handig.
Eventueel een motor hang balk omdat de motorsteun los moet (1.4tdi, bij 1.2tdi weet ik niet), maar een krik met balk hout tegen beschadigen onder het carter kan ook.
Succes!
Een momentsleutel is ook handig.
Eventueel een motor hang balk omdat de motorsteun los moet (1.4tdi, bij 1.2tdi weet ik niet), maar een krik met balk hout tegen beschadigen onder het carter kan ook.
Succes!
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.