Waar doen jullie onderhoud?

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
lemoi

10 jul 2009, 22:01 0 x

het grootste voorbeeld van die dure prijs. Banden continental blablabla contact wat weet ik. Gaaf ie mij al 25% kroting en dan koste het per band 125 euro en dan nog 15 euro per band voor het erom leggen etc. Dezelfde band op www.destil.com voor ~85 euro. De uitleg was dat zij meer doen voor die kosten en nog meer bla bla
Marc
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

11 jul 2009, 01:16 0 x

Lexpoint in Hoofddorp.

Is een prima dealer, vooral de serviceman is daar erg professioneel en één van de monteurs snapte meteen veel van mijn issues die ik had net nadat ik de auto had aangeschaft. Één en ander is toen meteen opgelost onder de A-selectie garantie.
A2 Kristallblau; 1.4 benzine; 16" Style velgen; Open Sky System (werkt!); Concert 2 Radio/CD...
oes

18 jul 2009, 00:16 0 x

Onderhoud in duitsland bij de dealer. Erg goed en veel goedkoper dan in Nederland.
tom28nl

15 mar 2010, 23:19 0 x

Ik zit bij auto Kar is Steenbergen, een service garage van VW Audi. Altijd heel vriendelijk en klantgericht! Zelaten vooral altijd even weten wat iets kost en of het goed is als een onderdeel
vervangen word.

Het is neit zo'n glimmende hypermoderne showroom. Gewoon een gezellige leuke brabantse garage, maar ze leveren keurig werk, ben super tevreden!
RedSoxCoder

03 mei 2010, 19:44 0 x

Ik heb nog geen groot onderhoud gehad, maar ik ga graag even langs bij Wahl in Oosterhout. Zijn altijd zo vriendelijk.

Het leuke is dat als ik geen tijd heb voor kleine dingen soms mijn ouders wel eens iets voor me ophalen (het ligt niet in mijn dagelijkse route), en ze worden net zo vriendelijk geholpen als ik - terwijl ze hun wat oudere Toyota dan pal voor de deur parkeren.

Enne....ik ken voorbeelden waar dat echt anders is hoor. :roll:
Donckerwolke

03 mei 2010, 20:42 0 x

[quote="oes"]Onderhoud in duitsland bij de dealer. Erg goed en veel goedkoper dan in Nederland.[/quote]

Oes, bij welke dealer is dat en in welke plaats?

Groetn uut Dvtah
VerA2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

04 okt 2010, 12:58 0 x

Ik zit net ff het forum door te lezen, een deel tenminste, en kwam zodoende op dit topic.
We hebben onze A2 nog niet zo lang en bij een garage gekocht waar we nog zo'n 5 maanden garantie hebben. Als die zijn afgelopen ga ik het onderhoud zelf doen.

Waarom? Nou, ik heb dat altijd gedaan aan al mijn auto's maar ook voor familie en vrienden. Bovendien heb ik in 2004 toen we een Seat Leon kochten een VagCom aangeschaft en kan dus ook alles uitlezen, resetten en eventueel instellen/aanpassen.
Verder kom ik te vaak mensen tegen die iets in een garage hebben laten doen en hun problemen niet goed verholpen zijn, of slechts na talloze onderdelen vervangen zijn met de bijbehorende torenhoge rekeningen. Daar heb ik geen zin in.

O ja, thuis krijg ik ook altijd koffie :lol: :lol:
Plaats reactie