Afstandsbediening batterij vervangen
- Delhasse
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
heb vandaag een nieuwe batterij in mijn sleutel geplaatst
eerst zonder resultaat
dan dit gedaan:
1. sleutel in slot van het portier steken, naar rechts draaien (5 sec) dans naar links (5sec), zonder resultaat, ik bedoel de auto ging wel op slot (rechts draaien) en ging weer open (links draaien), idem venster maar van op een afstand ....niets
2 dan sleutel in stopcontact , even draaien en toen werkte alles weer ook van op een afstand
ik weet niet of actie 1 nodig was
wat ik nu weet is dat het simpel is.
eerst zonder resultaat
dan dit gedaan:
1. sleutel in slot van het portier steken, naar rechts draaien (5 sec) dans naar links (5sec), zonder resultaat, ik bedoel de auto ging wel op slot (rechts draaien) en ging weer open (links draaien), idem venster maar van op een afstand ....niets
2 dan sleutel in stopcontact , even draaien en toen werkte alles weer ook van op een afstand
ik weet niet of actie 1 nodig was
wat ik nu weet is dat het simpel is.
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Moderator ingreep: het is niet de bedoeling om de vorige post te quoten.
Joh, zou je kunnen verduidelijken wat je met 'sleutel in stopcontact
' bedoelt ?
Joh, zou je kunnen verduidelijken wat je met 'sleutel in stopcontact

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- TJT
Klopt, dat is inderdaad de manier om de afstandsbediening te synchroniseren met de auto.
De sleutel in contactslot, contact aan (eventueel) motor starten) en na een x aantal seconden of een minuut is de afstandsbediening gesynchroniseerd.
De sleutel in contactslot, contact aan (eventueel) motor starten) en na een x aantal seconden of een minuut is de afstandsbediening gesynchroniseerd.
- HansJan
- Moderator
Deze vraag is op het forum al een paar keer voorbij gekomen @Delhasse. Ik stel voor dat je de zoekfunctie van het forum gebruikt, het voorkomt dat we dit topic vervuilen met een ander onderwerp.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Luc & Chris
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Delhasse
Geen idee van waar je komt in België, maar in Bergen Op Zoom hebben ze mij perfect geholpen nadat ze mij in Terneuzen wandelen stuurden. Stuur gerust een PB.
Geen idee van waar je komt in België, maar in Bergen Op Zoom hebben ze mij perfect geholpen nadat ze mij in Terneuzen wandelen stuurden. Stuur gerust een PB.
Bij toeval bij een Audi A2 uit 2002 terecht gekomen....
ICD drager sinds 20 juni 2016.

ICD drager sinds 20 juni 2016.
- Delhasse
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
ben van zuid België, niet ver van Bouillon
heb een sleutelmaker gevonden
hij heeft de auto nodig , een half uur en 109 euro (zonder afstandsbediening)
ben nu gemotiveerd om mijn reservesleutel terug te vinden, ligt ergens in een la waarschijnlijk
heb een sleutelmaker gevonden
hij heeft de auto nodig , een half uur en 109 euro (zonder afstandsbediening)
ben nu gemotiveerd om mijn reservesleutel terug te vinden, ligt ergens in een la waarschijnlijk