M'n A2 van 2001 is bij aankoop, op mijn verzoek, voorzien van een Audi Concert radio/cd speler.
Hiervoor moest Jan Eenink de bedrading aanpassen, ivm de "can-bus" aansluiting.
Helaas heb ik nog steeds het volgende probleem; (Jan komt er niet uit)
De voorste luidsprekers doen wel/niet mee. Als voor en achter werken heb je een prima audio installatie, maar ....
Na het starten is het altijd afwachten of de voorste luidsprekers wel of niet mee doen.
Wanneer ze het wel of niet doen is geen pijl op te trekken.
Als ze het doen, vallen ze tijdens de rit nooit uit. De achterste luidsprekers doen het altijd.
Tijdens de rit het apparaat uit- en weer aanzetten helpt ook niet, alleen opnieuw de motor starten.
Een ander apparaat geprobeerd. Ook bij dit apparaat doen de voorste boxen (on)regelmatig niet mee.
Ik ben op zoek naar iemand of een een bedrijf die dit probleem kan oplossen. MvG Johan Brinkman.
Voorste luidsprekers werken wel/niet
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Beste Johan, dat is balen.
Je woont helaas niet in de buurt, maar mocht jeeen keer in de buurt zijn van Zoetermeer ben je van harte welkom.
Als je gewisseld hebt met (bekend goede radio’s) dan ligt het probleem in de bekabeling. Nu kan ik niet zien wat dhr Eenink wel of niet heeft nagelopen en heeft aangesloten, m.n. hoe eea is aangesloten. Daar moet ik het voor zien.
Mocht je meer weten of aanvullende informatie hebben, laat dan maar weten. Wie weet kunnen we je verder helpen. Foto’s van de werkzaamheden helpen hierbij enorm.
Grtz
Je woont helaas niet in de buurt, maar mocht jeeen keer in de buurt zijn van Zoetermeer ben je van harte welkom.
Als je gewisseld hebt met (bekend goede radio’s) dan ligt het probleem in de bekabeling. Nu kan ik niet zien wat dhr Eenink wel of niet heeft nagelopen en heeft aangesloten, m.n. hoe eea is aangesloten. Daar moet ik het voor zien.
Mocht je meer weten of aanvullende informatie hebben, laat dan maar weten. Wie weet kunnen we je verder helpen. Foto’s van de werkzaamheden helpen hierbij enorm.
Grtz
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@DED@2 Is wat dat betreft echt wel een pro in mijn optiek.
Hij heeft bij mijn vorige A2 ook alles op juiste wijze voorzien zodat een Audi Concert of Audi Chorus op juiste wijze functioneert.
De auto was af-fabriek niet voorzien van de juiste bekabeling, versterker en CAN-bus aansturing, dus dit moest achteraf allemaal nog worden ingebouwd.
Betreffende A2 is nu van mijn ouders en soms rij ik er nog wel eens mee en alles werkt nog top!
Dus... Mijns inziens dat ritje naar Zoetermeer zeker waard.
Hoe dan ook, ik hoop dat het probleem kan worden verholpen!
Hij heeft bij mijn vorige A2 ook alles op juiste wijze voorzien zodat een Audi Concert of Audi Chorus op juiste wijze functioneert.
De auto was af-fabriek niet voorzien van de juiste bekabeling, versterker en CAN-bus aansturing, dus dit moest achteraf allemaal nog worden ingebouwd.
Betreffende A2 is nu van mijn ouders en soms rij ik er nog wel eens mee en alles werkt nog top!
Dus... Mijns inziens dat ritje naar Zoetermeer zeker waard.
Hoe dan ook, ik hoop dat het probleem kan worden verholpen!