Massa draadje getrokken ...lampje brand dan,maar als ik nu de kofferbak dicht doet gaat het lampje NIET uit !
Dus het zal wel in de drukknop/schakelaar zitten waarmee je de kofferbak opent ?
lijkt mij een lastig karweitje om daarbij te komen.
anyway
verlichting kofferbak
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Ja, dan wordt het lampje dus inderdaad via massa ingeschakeld en staat er een constante plus op. de schakeling zal vermoedelijk via het slot lopen (in heb dat al eens open gemaakt daar zitten nog meer zaken op aangesloten, b.v. indien de kofferklep niet helemaal in het slot zit gaat er een waarschuwingslampje op het instrumentenpaneel branden net zoals bij de deuren).
Zal dus inderdaad even zoeken worden. Je kunt je afvragen of dit lampje die moeite wel waard is!?
Zal dus inderdaad even zoeken worden. Je kunt je afvragen of dit lampje die moeite wel waard is!?
- duitse degelijkheid
Inderdaad....net wat je zegt , het is waarschijnlijk alle moeite niet waard..
Dan maar geen lichtje in de kofferbak.
In ieder geval allemaal bedankt voor de moeite...
Gr. Ton.
Dan maar geen lichtje in de kofferbak.
In ieder geval allemaal bedankt voor de moeite...
Gr. Ton.
nou Ton,
Zo moeilijk kan het niet zijn. Als het lampje continue brand met een ander massa draad dan is toch wel 75% de schakelaar niet goed. Kijk die even na of overbrug deze eens met een draadje. Ik heb de schakelaar zelf nog niet gezien maar veel werk kan het toch niet zijn om deze schakelaar even los te halen?
Zo moeilijk kan het niet zijn. Als het lampje continue brand met een ander massa draad dan is toch wel 75% de schakelaar niet goed. Kijk die even na of overbrug deze eens met een draadje. Ik heb de schakelaar zelf nog niet gezien maar veel werk kan het toch niet zijn om deze schakelaar even los te halen?
- Pyro_loe
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
[quote="Romulus"]Nou, ik ben blij dat er een lampje in de kofferbak zit. Maar het had wel iets meer dan dit waxinelichtje mogen zijn... :mrgreen:[/quote]
Ik heb het vervangen door een led-lichtje :idea:

Zie ook:
http://www.a2-freun.de/forum/showpost.p ... stcount=48
Ik heb het vervangen door een led-lichtje :idea:

Zie ook:
http://www.a2-freun.de/forum/showpost.p ... stcount=48