ruitenwisser
Mijn A2 (2000) heeft nog de "oude"versie ruitenwisserarm+ruitenwisser. Die wisser is binnenkort aan vervanging toe en ik lees lovende verhalen over de Aerotwin wisser, maar daarvoor heb ik of een andere ruitenwisserarm nodig of een adapter die op mijn huidige ruitenwisserarm past en waarop een Aerotwin wisser past.
Nu zag ik op E-bay deze adapter (even zoeken op de pagina voor de adapter: links bovenaan):
http://www.ebay.de/itm/Multi-Flex-Schei ... 3a6eaa708e
Heeft iemand ervaring met deze adapter? Hij lijkt op de zelfbouwadapters die ik op het Duitse A2 forum heb gezien, maar daar waren ze destijds duurder.
Voor 15,- euro (incl. verzendkosten) heb je deze adapter in huis, maar hij moet wel voldoen natuurlijk. Als iemand iets weet dan hoor ik dat graag.
Nu zag ik op E-bay deze adapter (even zoeken op de pagina voor de adapter: links bovenaan):
http://www.ebay.de/itm/Multi-Flex-Schei ... 3a6eaa708e
Heeft iemand ervaring met deze adapter? Hij lijkt op de zelfbouwadapters die ik op het Duitse A2 forum heb gezien, maar daar waren ze destijds duurder.
Voor 15,- euro (incl. verzendkosten) heb je deze adapter in huis, maar hij moet wel voldoen natuurlijk. Als iemand iets weet dan hoor ik dat graag.
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Indien de breedte van het koppelstuk zodanig is dat het over de huidige ruiterwisserarm past dan is het inderdaad een oplossing om op een "oude" arm de aerotwin te monteren. Aangezien er geen maatvoering bij staat is het dus zo niet te bepalen.
Overigens zie ik bij verzendgegevens dat het verzenden in Deutschland geldt1
Echter voor die € 15,- (indien men het daarvoor naar een adres in nederland wilt sturen) kun je natuurlijk geen bult vallen.
Theo
Overigens zie ik bij verzendgegevens dat het verzenden in Deutschland geldt1
Echter voor die € 15,- (indien men het daarvoor naar een adres in nederland wilt sturen) kun je natuurlijk geen bult vallen.
Theo
- henkje
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
ik heb ook nog een "old-school" ruitenwisser.naar aanleiding van recente meeting in reuver maar eens gaan rondkijken voor nieuw type.op ebay duitsland adapter besteld voor op oud type wisserarm waarna bosch aerotwin zou moeten passen.ik kom hier nog op terug zodra hij binnen is