Hij heeft wel een beetje gelijk.
Ik had iets duidelijker moeten zijn. Wat ik bedoelde sloeg eigenlijk op het laatste wat hij schreef:
Da's toch de normale manier om de service interval op te vragen ? met die linkerknop ?
En daarom had ik dat ook vet gemaakt. Ik zal je hele verhaal nog eens lezen en kijken of ik er wel een bevredigend antwoord op kan maken. Enne, niet zo snel van slag zijn svp. Ik bedoelde er geen kwaad mee.
Service Interval countdown loopt niet af maar op...
Nu nogmaals te hebben gelezen wat je probleem is, en ik heb het boekje er nog eens op nagelezen, is het inderdaad een vreemd verhaal.
Kan het zijn dat kwit-fit de teller gereset heeft?
Je moet er overigens wel een speciale procedure voor hanteren en de vraag is of zijn die wel kennen.
Dan nog even een vraag van mij. Staat NU de teller weer hoger dan enkele dagen geleden? Of juist weer wat lager, dus het normale verloop inherent aan de oplopende km-stand?
Kan het zijn dat kwit-fit de teller gereset heeft?
Je moet er overigens wel een speciale procedure voor hanteren en de vraag is of zijn die wel kennen.
Dan nog even een vraag van mij. Staat NU de teller weer hoger dan enkele dagen geleden? Of juist weer wat lager, dus het normale verloop inherent aan de oplopende km-stand?