Onregelmatige toeren

Discussie over onderhoud, technische problemen, dealers en service
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

05 jun 2011, 22:23 0 x

Indien de software verkeerd is geïnstalleerd (wat ik overigens betwijfel) dan kun je die natuurlijk altijd weer verwijderen! (zit inderdaad meestal in de juiste poort toewijzing0
Het probleem is alleen dat de meeste inderdaad "verwijderen" , maar de juiste wijze is de-installeren (uninstall)!
In principe zijn hier hele goede programma's voor (b.v. revouninstaller) gratis te downloaden via www.revouninstaller.com

Zelf werk ik ook met een software programma aangekocht via OBD-tools (dus een z.g. illegale) en deze werkt perfect (incl. canbus voor de A4)

Theo
mister

06 jun 2011, 02:11 0 x

Beste Ingmar,

Je hoeft niet altijd je gaskleppenhuis in te leren. Maak hem maar is eerst schoon. Je zult het zelf merken of het nodig is. Vaak hoeft ie niet ingeleerd te worden. En loopt ie niet goed. Dan kun je nog altijd langs Audi rijden. Vaak vragen ze hier niks voor. Ten minste hier in Eindhoven. Beetje lief aankijken :D
Thck

06 jun 2011, 12:06 0 x

Ik ben het in deze met "mister" eens, normaal gesproken moet alles gewoon juist werken.

Theo
Ingmar

07 jun 2011, 13:47 0 x

Beste mede Audi liefhebbers!

Bedankt voor al jullie reacties :D

Ik ga binnenkort eerst maar eens mijn gasklephuis reinigen zonder hem opnieuw in te leren..

Welk wondermiddel zouden jullie mij hiervoor aanbevelen?

Met vriendelijke groet,
Ingmar
Ingmar

07 jun 2011, 15:17 0 x

Beste Thck,

Werk je met Windows XP op je laptop of Windows 7?

Groet,
Ingmar

[quote="Thck"]Indien de software verkeerd is geïnstalleerd (wat ik overigens betwijfel) dan kun je die natuurlijk altijd weer verwijderen! (zit inderdaad meestal in de juiste poort toewijzing0
Het probleem is alleen dat de meeste inderdaad "verwijderen" , maar de juiste wijze is de-installeren (uninstall)!
In principe zijn hier hele goede programma's voor (b.v. revouninstaller) gratis te downloaden via http://www.revouninstaller.com

Zelf werk ik ook met een software programma aangekocht via OBD-tools (dus een z.g. illegale) en deze werkt perfect (incl. canbus voor de A4)

Theo[/quote]
Thck

07 jun 2011, 23:19 0 x

Yep, gewoon ordinair ouderwets XP erop.
VerA2
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

08 jun 2011, 03:16 0 x

[quote="Ingmar"]
Welk wondermiddel zouden jullie mij hiervoor aanbevelen?
[/quote]

Ik gebruik Aceton, wel het gasklephuis demonteren, de meeste vervuiling zit onder de gasklep.
Plaats reactie